Χρήστος Φερεντίνος: «Είχα πάει σε ψυχολόγο, του είπα τα προβλήματα μου και μου είπε “σήκω να κάτσω εγώ”»

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Με νέο επεισόδιο του τηλεπαιχνιδιού «Μονομάχος» επέστρεψε το απόγευμα της Παρασκευής ο Χρήστος Φερεντίνος. Ο παρουσιαστής προχώρησε και σε μια αποκάλυψη για την περίοδο που ζήτησε βοήθεια ψυχολόγου.

«Είμαι σαν τον ψυχολόγο σου τώρα…» ανέφερε αρχικά ο Χρήστος Φερεντίνος στην παίκτρια του «Μονομάχου».

Και συμπλήρωσε: «Μια φορά είχα πάει σε ψυχολόγο, του είπα τα προβλήματα μου και μου είπε “σήκω να κάτσω εγώ στη θέση σου”».

 

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164