“Minute to win it” ! Κατάφερε να το κερδίσει το στοίχημα της τηλεθέασης ;

“Minute to win it”… Η νέα τηλεοπτική πρόταση του Mega που από το Σάββατο το βράδυ έχει πέσει στην τηλεοπτική αρένα και δίνει την δική της μάχη για τα… μάτια της AGB – Nielsen ! “Minute to win it” είναι το πρώτο Megaλο προσωπικό στοίχημα του Δημήτρη Ουγγαρέζου, το οποίο θέλει πάση θυσία να κερδίσει για να ανέβει… τηλεοπτική κατηγορία παρουσίασης.

Και απ ΄ότι δείχνουν τα τηλεοπτικά φαινόμενα; Μάλλον τα κατάφερε, μιας και το συγκεκριμένο φορμά το Σάββατο το βράδυ τα… πήρε όλα κι έφυγε στους πίνακες τηλεθέασης, γεγονός το οποίο φυσικά ενισχύεται και από το σημαντικό, σημαντικότατο παράγοντα πως τα Σαββατόβραδα είναι κάτι παραπάνω από… φτωχά στα κανάλια, μιας και τα προγράμματα που αξίζει κανείς να δει μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού.

Αποτέλεσμα; Η πρεμιέρα του παιχνιδιού σημείωσε κατά μέσο όρο 34,9% στα νεανικά κοινά από 15-44 ετών έφτασε το 39,3%, ενώ στα γυναικεία κοιν΄΄α από 25-44 ετών έφτασε ακόμα και το 41,7% !

Ετσι, όπως καταλαβαίνετε ο νεαρός οικοδεσπότης του παιχνιδιού πλέει σε πελάγη AGBκής ευτυχίας, μιας και η επιτυχία φαίνεται να του χτυπά για τα καλά την πόρτα και να τον οδηγεί σε μακρινά τηλεοπτικά μονοπάτια.

Οσο για το τι μας… περιμένει το επόμενο Σάββατο στο “Minute to win it” ;

Η Μαρία και η Έφη ανεβαίνουν στην «αρένα» του «Minute to Win it» για να διεκδικήσουν 50.000 ευρώ! Οι δύο φίλες παραδίδουν μαθήματα γυναικείας συνεργασίας και αγωνιστικότητας. Αντιμετωπίζουν, μεταξύ άλλων, μπαλόνια, καραμέλες, κουδουνάκια, …ιπτάμενα χαρτιά υγείας και αναδεικνύονται σε δίδυμο φτιαγμένο για την κορυφή!
Στη συνέχεια, ο δυναμικός Σταμάτης ανεβάζει την αδρεναλίνη στο στούντιο, κάνοντάς το να μοιάζει με στάδιο ολυμπιακών αγώνων. Βρίσκεται αντιμέτωπος με χαρτομάντιλα, κουτάκια αναψυκτικού, αδύναμα βαμβάκια και τελικώς αποδεικνύεται «πολύ σκληρός για να πεθάνει»!..

Read More

And More