Η Νάντια Μπουλέ αποφάσισε να υποδεχτεί με ένα διαφορετικό τρόπο την νέα χρονιά. Η ταλαντούχα ηθοποιός, που μας εντυπωσίασε φέτος στην παράσταση “Χώρισε με, μια Κυριακή” στο θέατρο Μικρό Παλλάς, τις ημέρες των γιορτών έκανε ένα διάλειμμα από τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις και ασχολήθηκε με όσα την ευχαριστούν.
Με την έλευση του νέου έτους, η Νάντια Μπουλέ θέλησε να στείλει ένα ιδιαίτερο μήνυμα στους διαδικτυακούς της φίλους. Συγκεκριμένα πόζαρε δίπλα σε κάδους σκουπιδιών και μεταξύ άλλων σημείωσε χαρακτηριστικά ότι τη νέα χρόνια θέλει να πετάει στα σκουπίδια ότι δεν την πάει παραπέρα. Η ηθοποιός αναφερόμενη σε όσα θέλει να κάνει το 2019, έγραψε: “Να κοιτάζω με καθαρή ματιά. Να ανοίγομαι σε δρόμους. Να βάζω stop σε αυτά που δε θέλω. Να αφήνομαι σε αυτά που θέλω. Και να πετάω στα σκουπίδια ότι δεν με πάει παραπέρα. Καλή χρονιά!”
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
