Ύστερα από εβδομάδες έντονης φημολογίας, η Νατάσα Θεοδωρίδου και η Δέσποινα Βανδή ανακοίνωσαν το βράδυ της Παρασκευής 26 Ιουνίου τη μεγάλη μουσική τους συνεργασία, μέσα από μια κοινή ανάρτηση στα social media, βάζοντας τέλος στα σενάρια που κυκλοφορούσαν το τελευταίο διάστημα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι δύο κορυφαίες λαϊκές ερμηνεύτριες θα ενώσουν τις δυνάμεις τους την ερχόμενη χειμερινή σεζόν στη σκηνή του NOX, σε ένα σχήμα που αναμένεται να αποτελέσει μία από τις πιο πολυσυζητημένες συνεργασίες της χρονιάς.
Με ανεβασμένη διάθεση, η μία τραγουδά επιτυχίες της άλλης, χαρίζοντας στους διαδικτυακούς τους φίλους μια πρώτη γεύση από όσα πρόκειται να ακολουθήσουν στις κοινές τους εμφανίσεις.
«Ωραία θα περάσουμε», ακούγεται να λέει η Δέσποινα Βανδή στο τέλος του βίντεο, δίνοντας το σύνθημα για έναν χειμώνα γεμάτο μουσική, επιτυχίες και δυνατές στιγμές επί σκηνής.
Η ανακοίνωση ενθουσίασε τους θαυμαστές των δύο καλλιτεχνών, οι οποίοι έσπευσαν να γεμίσουν την ανάρτηση με χιλιάδες likes και σχόλια, εκφράζοντας την ανυπομονησία τους να τις απολαύσουν μαζί για πρώτη φορά σε ένα τόσο μεγάλο μουσικό εγχείρημα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
