Μια αξέχαστη στιγμή χάρισε στο κοινό της η Νατάσσα Μποφίλιου κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής της περιοδείας «Μέτρημα», η οποία σηματοδοτεί τα 20 χρόνια παρουσίας της στη μουσική.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Κατά τη διάρκεια της εμφάνισής της, σημειώθηκε ξαφνική διακοπή ρεύματος, ενώ την ίδια στιγμή η δυνατή βροχόπτωση δυσχέραινε ακόμη περισσότερο τις συνθήκες. Ωστόσο, η τραγουδίστρια δεν διέκοψε το πρόγραμμά της και συνέχισε να ερμηνεύει τα τραγούδια της, χαρίζοντας στο κοινό μια ξεχωριστή και συγκινητική στιγμή.
Με μοναδική συνοδεία μια κιθάρα, ερμήνευσε ακαπέλα το «Εν λευκώ», δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα που συγκίνησε όσους βρίσκονταν εκεί. Το κοινό αρχικά παρακολούθησε σιωπηλό και στη συνέχεια ενώθηκε μαζί της στο τραγούδι, μετατρέποντας την απρόβλεπτη ανατροπή σε μία από τις πιο ξεχωριστές στιγμές της βραδιάς.
Η ίδια μοιράστηκε το σχετικό βίντεο στον λογαριασμό της στο Instagram, συνοδεύοντάς το με ένα ευχαριστήριο μήνυμα προς τους θαυμαστές της: «Είστε πάντα εκεί. 20 χρόνια τώρα. Λατρείες μου. Ευγνωμοσύνη απέραντη».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
