Για πρώτη φορά μετά το θάνατο της Ζωής Λάσκαρη, ένα χρόνο μετά, η Νόρα Βαλσάμη ξεσπά και μιλά για τη φιλία τους και για το πόσο της στοίχισε ο θάνατός της. Μετά το θάνατο της Αλίκης, το φευγιό της Ζωής ήταν αυτό που την κλόνισε. Η Νόρα Βαλσάμη η Αλίκη Βουγιουκλάκη και η Ζωή Λάσκαρη ήταν πολύ καλές φίλες και έζησαν μαζί απίστευτες στιγμές… Όμορφες δύσκολες αλλά όλες δυνατές!
Η Νόρα Βαλσάμη, μιλώντας σήμερα στην Espresso, λέει για την αγαπημένη της Ζωή. “Έχει περάσει ένας χρόνος και ακόμα δεν έχω συνέλθει από τον θάνατο της Ζωής. Μου στοίχισε όσο δεν μπορεί να φανταστεί κανένας. Εγώ και ο άντρας μου είμαστε ράκος”… “Με την Αλίκη και τη ζωή ήμασταν σαν αδελφές… Έδινε η μία, κουράγιο στην άλλη και είχαμε παρηγοριά. Αυτή η αλυσίδα, έσπασε τόσο γρήγορα, τόσο απρόσμενα που με συγκλόνισε ψυχικά και σωματικά Νιώθω πλέον εντελώς μόνη”. “Όταν πέθανε η Ζωή, ήμουν πολύ άρρωστη στο νοσοκομείο. Δεν πήγα στην κηδεία. Πάντα πίστευα ότι θα φύγω εγώ πρώτη γιατί είχα πολλά προβλήματα υγείας”…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
