Ολίβια Γαβρίλη: «Δεν πήρα διαζύγιο από τον Μάνο γιατί μας πρόλαβε ο θάνατος»

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Σχεδόν δύο μήνες μετά το θάνατο του δημοσιογράφου Μάνου Αντώναρου, η σύζυγος του Ολίβια Γαβρίλη και μητέρα των δύο ανήλικων παιδιών του, μιλά για πρώτη φορά για όλα όσα συνεβησαν ανάμεσα τους. Για το χωρισμό τους, την κόντρα που είχε ξεσπάσει μεταξύ τους, αλλά και το συγκινητικό αποχαιρετιστήριο κείμενο που έγραψε για εκείνον όταν έφυγε από τη ζωή ο Μάνος. Διάβασε περισσότερα και δες το βίντεο στο zappit

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164