Πέθανε στα 67 του χρόνια από κορονοϊό ο γιατρός Μιχάλης Μάρκου -Ήταν κατά των εμβολίων

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Έχασε τη μάχη με τον κορονοϊό ο γιατρός Μιχάλης Μάρκου και σύμφωνα με το Ράδιο Πάφος, ο Δρ. Μάρκου νοσηλευόταν το τελευταίο διάστημα στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας. Η κατάσταση της υγείας του είχε επιδεινωθεί τις τελευταίες μέρες, ενώ όπως γράφουν τα κυπριακά μέσα ενημέρωσης δεν φαίνεται να είχε άλλα προβλήματα υγείας.

Όπως γράφτηκε ο γιατρός που ήταν πάντα στο πλευρό των ασθενών του, ήταν σθεναρά κατά των εμβολίων για τον κορονοϊό και εξέφραζε τις απόψεις του μέσα από τα social media.

 

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164