Site icon TLIFE

Πετρούπολη: Αποφυλακίζεται η 19χρονη που είχε πετάξει το μωρό της στα σκουπίδια

Με διάταξη ανακριτή, αποφυλακίζεται από τις φυλακές η 19χρονη η οποία κατηγορείται ότι σκότωσε το νεογέννητο μωρό της και μετά με τη βοήθεια της μητέρας της το πέταξε σε κάδο σκουπιδιών στην Πετρούπολη. Διάβασε περισσότερα στο Newsit

© 2026 tlife.gr