Στην πιο συναρπαστική φάση της ιστορίας του βρίσκεται το ποδόσφαιρο γυναικών. Επιτέλους βλέπουμε περισσότερους φιλάθλους, περισσότερη κάλυψη, περισσότερη αναγνώριση. Αλλά πάνω απ’ όλα, περισσότερη πίστη ότι το παιχνίδι έχει τη δύναμη να ενδυναμώσει. Όχι μόνο αθλήτριες, αλλά και κοινότητες και νέες γενιές.
Και κάπου εδώ, στο σταυροδρόμι της εξέλιξης του ποδοσφαίρου γυναικών και της ενίσχυσης της διαφορετικότητας, βρίσκεται η Visa.
Ως παγκόσμιος ηγέτης στις ψηφιακές πληρωμές και σταθερός υποστηρικτής του αθλητισμού, η Visa, επενδύει ουσιαστικά στο γυναικείο παιχνίδι – όχι μόνο με χορηγίες, αλλά με δέσμευση. Και η πιο πρόσφατη απόδειξη αυτής της δέσμευσης είναι η ένταξη της Γεωργίας Χαλατσογιάννη στην Team Visa Greece.
Γεωργία Χαλατσογιάννη
Η επόμενη γενιά ηγετών βρίσκεται ήδη στο γήπεδο
Η Γεωργία Χαλατσογιάννη δεν είναι απλώς μια ταλαντούχα αθλήτρια. Είναι μια από τις φωνές της νέας γενιάς ποδοσφαιριστριών που αποδεικνύουν καθημερινά ότι η εξέλιξη του ποδοσφαίρου γυναικών περνά από το πάθος, τη σκληρή δουλειά και την πίστη στον συλλογικό σκοπό.
Από τις ακαδημίες της Leontes Ladies στη Θεσσαλονίκη μέχρι την κορυφή της Α’ Εθνικής και την Εθνική Ομάδα, η πορεία της Γεωργίας είναι γεμάτη από μικρές, σταθερές νίκες. Εκείνες τις νίκες που οδηγούν στις μεγάλες αλλαγές. Μέσα και έξω από το γήπεδο, η Γεωργία, είναι μια ηγετική φυσιογνωμία και ένα εξαιρετικό πρότυπο για τα νέα κορίτσια που αγαπούν το ποδόσφαιρο.
«Παρατηρώντας τις πρωτοβουλίες της Visa στον τομέα του ποδοσφαίρου γυναικών και όχι μόνο, αισθάνομαι ιδιαίτερη τιμή που συμμετέχω σε αυτή την μοναδική ομάδα. Μέσω της ενεργού συμμετοχής μου, δεσμεύομαι να συμβάλω στην επίτευξη των συλλογικών μας στόχων και στην πρόοδο του ποδοσφαίρου γυναικών» αναφέρει η ίδια.
Το ποδόσφαιρο γυναικών είναι έτοιμο για το επόμενο βήμα
Η είσοδος της Γεωργίας στην Team Visa Greece, δεν είναι απλώς ένα προσωπικό ορόσημο. Είναι μέρος μιας συνολικής στρατηγικής ενίσχυσης του ποδοσφαίρου γυναικών. Και αυτή η στρατηγική βασίζεται σε δεδομένα.
Μια πρόσφατη μελέτη της Visa σε 7 χώρες με 7.000 φιλάθλους αποκάλυψε ότι:
- 53% των φιλάθλων άρχισαν να ασχολούνται ενεργά με το ποδόσφαιρο γυναικών τα τελευταία 3 χρόνια.
- Στις ηλικίες 18-24 ετών, το ποσοστό αυτό φτάνει το 62%.
- Το 70% των φιλάθλων θεωρεί ότι τα brands παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη και την ορατότητα του αθλήματος.
Το ποδόσφαιρο γυναικών δεν είναι πια «υπόσχεση» – είναι παγκόσμια τάση με πραγματικό κοινωνικό και οικονομικό αντίκτυπο. Μετά το Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου γυναικών FIFA 2023, η παγκόσμια οικονομία ενισχύθηκε με σχεδόν 1,9 δισ. δολάρια, δημιουργήθηκαν πάνω από 38.000 νέες θέσεις εργασίας, ενώ αυξήθηκε σημαντικά και η αγοραστική δύναμη των φιλάθλων του αθλήματος.
Η Visa υποστηρίζει, ενεργοποιεί και εμπνέει
«Πιστεύουμε ότι βρισκόμαστε σε μια κρίσιμη στιγμή που θα μπορούσε να πάει το ποδόσφαιρο γυναικών στο επόμενο επίπεδο. Βοηθήσαμε να τεθούν οι βάσεις για μια μεγάλη ανάπτυξη του ποδοσφαίρου γυναικών και δεσμευόμαστε να ενισχύσουμε το κίνημα αυτό ακόμη περισσότερο. Η νέα μας μελέτη αναδεικνύει τις τεράστιες δυνατότητες που μπορεί να αποκτήσει το ποδόσφαιρο γυναικών, καθώς συνεχίζει να σπάει ρεκόρ και να αιχμαλωτίζει τις καρδιές των φιλάθλων παγκοσμίως» σημειώνει η Ελεάννα Κοσκινά, Head of Marketing της Visa για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα και Ισραήλ.
Μέσα από την Team Visa, μια παγκόσμια κοινότητα αθλητών υποστηρίζονται με εργαλεία, πόρους και ορατότητα, η Visa δίνει φωνή σε προσωπικότητες όπως η Γεωργία. Γιατί το ποδόσφαιρο είναι πιο συναρπαστικό όταν ενώνει, όταν δημιουργεί πρότυπα, όταν προσφέρει ίσες ευκαιρίες.
Μπροστά σε μια νέα εποχή
Η αντίστροφη μέτρηση για το UEFA Women’s Euro 2025 έχει ξεκινήσει και οι φωνές που υποστηρίζουν την εξέλιξη του ποδοσφαίρου γυναικών γίνονται πιο δυνατές. Χάρη σε πρωτοβουλίες όπως αυτή της Visa, ο αγώνας για ισότητα δεν περιορίζεται στο γήπεδο. Είναι ένας αγώνας που δίνεται παντού. Στα αποδυτήρια, στα brands, στην κοινωνία.
Η Visa έχει σημαντικό μερίδιο σε αυτή την εξέλιξη μιας και έγινε ο πρώτος χορηγός της UEFA για το ποδόσφαιρο γυναικών το 2018, έχοντας επενδύσει στην ανάπτυξη του αθλήματος για περισσότερα από 15 χρόνια ώστε να μπορεί να παιχτεί πιο δίκαια, πιο δυναμικά, πιο συμπεριληπτικά.
Γιατί όταν το ποδόσφαιρο γυναικών δυναμώνει, δυναμώνουμε όλες.
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.