Ποιες ήταν χθες οι επιδόσεις των… πρωινών μας και πως μοιράστηκε η πίτα της τηλεθέασης στο prime-time ;

Μονομαχία στο… Ελ Πάσο θυμίζουν τελικά τα βράδια της Δευτέρας, μιας και έτσι όπως διαμορφώνεται ο τηλεοπτικός ανταγωνισμός, μιλάμε για μία τηλεοπτική αναμέτρηση που χρειάζεται κανείς γερά νεύρα για να μπορέσει όχι να την παρακολουθήσει, αλλά να την… αντέξει !

Και αυτό γιατί; Γιατί ουσιαστικά κάθε Δευτέρα βράδυ, δεν έχουμε να δούμε κάποια αναμέτρηση που να κόβει την ανάσα στους πίνακες τηλεθέασης, αλλά μία άκρως εξολοθρευτική πορεία του πργράμματος του Mega, το οποίο με μία σχεδόν κίνηση, καταφέρνει να βγάλει νοκ-άουτ τα προγράμματα όλων των υπόλοιπων καναλιών.

Ναι, τόσο η “Ζωή της άλλης”, όσο και το “Νησί”, σάρωσαν χθες εξαφανίζοντας από τον τηλεοπτικό χάρτη, όλα τα υπόλοιπα τηλεοπτικά… “πιάτα” που βρέθηκαν απέναντί τους. Ετσι, από τις 9.00 μέχρι και τις 10.00 το βράδυ, η πίτα της τηλεθέασης μοιράστηκε ως εξής : “Ζωή της άλλης” – Mega : 46,4%, “Μην το πεις στην νύφη” – ΑΝΤ1 : 10,1% και Ξένη Ταινία – Alpha : 6,5%.

Από τις 10.00 μέχρι και τις 11.00 το βράδυ τώρα, το “΄Νησί” πάτησε γκάζι και κατάφερε να πιάσει το εντυπωσιακό 50,3%, την ίδια στιγμή που το “Wipe Out” του ΑΝΤ1 κατρακυλούσε στο 7,5% και η Ξένη Ταινία του Alpha στο 7,2%.

Στις 11.00 το βράδυ τώρα, οι τηλεθεατές αποφάσισαν να ξεκολλήσουν από το Mega και μεταφέρθηκαν σύσσωμοι στον ΑΝΤ1, βάζοντας “Ράδιο Αρβύλα”, το οποίο έφτασε το 30,1%, ενώ το Mega με την “Ανατροπή” έπεσε στο 17,4% και η επανάληψη των “Οικογενειακών Ιστοριών” στον Alpha, κέρδισε ένα 12,6%.

Και από την βραδινή ζώνη ας τρέξουμε λίγες ώρες πιο πίσω για να δούμε τι πουλιά έπιασαν και οι πρωινοί μας μονομάχοι, μιας και όπως σας έχω πει πολλές φορές η μάχη αάμεσα στα πρωινάδικα φέτος, θα είναι μέχρι τελικής πτώσεως !

Εννοείται πως κι αυτή την Δευτέρα το “Πρωινό mou” έκοψε πρώτο το νήμα με μέσο όρο 21,3% και απίστευτα ανεβασμένα νεανικά τα οποία έφτασαν το 26,3%, το “10 με 1 μαζί” τα πήγε πολύ καλά στο σύνολο με 16,2% και 10,9% στα νεανικά και ο “Καφές με την Ελένη” άγγιξε κατά μέσο όρο το 13,1%, ενώ κι αυτός όπως και το “Πρωινό Μou”, ήταν ανεβασμένος στα νεανικά με 19,6%.

Read More

And More