Ποιος αποχώρησε από το “Just” ;

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Τρίτη Κυριακή ήταν αυτή για το “Just the two of us” ,δεύτερη για τις αποχωρήσεις ! Οι αποχωρήσεις ,λοιπόν, στο “Just” συνεχίζονται κανονικά και με τον… τηλεοπτικό νόμο και έτσι μετά την Μαρία Κορινθίου και τον Μπο, ακόμα ένα ζευγάρι οδηγήθηκε στην έξοδο !

Ο Λευτέρης Πανταζής μαζί με την Εύη Αδάμ και η Ελένη Φιλίννη μαζί με τον Κώστα Καραφώτη ήταν τα δύο ζευγάρια που συγκέντρωσαν και την χαμηλότερη βαθμολογία ,αλλά και τις λιγότερες ψήφους κοινού και κονταροχτυπήθηκαν για το ποιος θα μείνει και το ποιος θα φύγει.

Τελικά , παρελθόν για το “Just” είναι ο Λευτέρης Πανταζής και η Εύη Αδάμ !

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164