Ρύζι λευκό ή καστανό; Ποιο είναι πιο υγιεινό – Διαφορές, διαβήτης και πιθανοί κίνδυνοι

Ρύζι λευκό ή καστανό; Ποιο είναι πιο υγιεινό – Διαφορές, διαβήτης και πιθανοί κίνδυνοι | tlife.gr

Ο Οργανισμός Τροφίμων και Γεωργίας των Ηνωμένων Εθνών αναφέρει ότι το ρύζι αντιπροσωπεύει το 19% όλων των θερμίδων που υπάρχουν στον κόσμο!

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις διατροφικές διαφορές μεταξύ λευκού και καστανού ρυζιού. Επίσης δείτε ποιο είναι καλύτερο σε ορισμένες καταστάσεις, καθώς και πιθανούς κινδύνους.

Θρεπτικότητα
Σύμφωνα με την Εθνική Υπηρεσία Γεωργίας των ΗΠΑ, 1 φλιτζάνι μαγειρεμένο, εμπλουτισμένο, μακρύκοκκο λευκό ρύζι παρέχει:

205 θερμίδες (kcal)
4.25 γραμμάρια (g) πρωτεΐνης
0,44 g λίπους
44,51 g υδατανθράκων
0,6 g ινών

Διάβασε τη συνέχεια στο Iatropedia.gr

READ more