Site icon TLIFE

Σαμπάνιες ανοίγουν στον Alpha για την πορεία του κεντρικού τους δελτίου ειδήσεων !

Γιορτάζουν, γιορτάζουν και το… φωνάζουν στον Alpha ! Μάλιστα, δεν το φωνάζουν μόνο, αλλά το… βροντοφωνάζουν στέλνοντας μέχρι και επίσημο δελτίο Τύπου ! Οι τηλε-άνθρωποι του καναλιού της Κάντζας, πανηγυρίζουν το γεγονός ότι η πορεία του κεντρικού τους δελτίου ειδήσεων, πηγαίνει συνεχώς από το καλό στο καλύτερο στους πίνακες τηλεθέασης.

Φυσικά, καλά είναι τα γλέντια και οι πανηγυρισμοί ,όμως, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως η ενημέρωση του Alpha, δεν βρίσκεται σε απευθείας σύγκρουση με την ενημέρωση όλων των άλλων καναλιών, από την στιγμή που το δελτίο τους βγαίνει στον αέρα κάθε μέρα στις 7.00 το απόγευμα και όχι στις 8.00. Σημαντική και ουσιαστική διαφορά.

Γιατί στις 8.00, την ώρα που όλοι οι άλλοι μας λένε τα νέα της ημέρας, στην Κάντζα στήνουν… κατσαρόλα ! Anyway, όπως και να ‘ χει, οι ειδήσεις τυ Alpha στις 7.00 μ.μ. τραβούν την ανηφόρα της AGB, γι ΄αυτό και το κανάλι φρόντισε να μας στείλει και την παρακάτω ανακοίνωση…

“… Το Δελτίο Ειδήσεων του Alpha επιλέγουν όλο και περισσότεροι τηλεθεατές για την ενημέρωσή τους. Το δελτίο, το οποίο παρουσιάζουν ο Αντώνης Σρόιτερ τις καθημερινές και ο Νίκος Μάνεσης το Σαββατοκύριακο, είναι το μόνο που προβάλλεται στις 19.00, προσφέροντας πρώτο άμεση και έγκυρη ενημέρωση.

Ο Μάρτιος ήταν ένας μήνας με έντονη επικαιρότητα και πλούσια ειδησεογραφία: Ο σεισμός και το τσουνάμι στην Ιαπωνία, οι δραματικές εξελίξεις στη Λιβύη, η Ευρωπαϊκή Σύνοδος Κορυφής και οι αποφάσεις της για την Ελλάδα, η δολοφονία των δύο αστυνομικών στο Ρέντη ήταν κάποια από τα βασικά θέματα που απασχόλησαν την κοινή γνώμη το μήνα που πέρασε. Αυτόν τον μήνα, το Δελτίο Ειδήσεων του Alpha ανέβηκε στη δεύτερη θέση της τηλεθέασης, τόσο στο κοινό 15-44, με μέσο όρο 18,1% όσο και στο γενικό κοινό, με 17,5% (δεν περιλαμβάνεται η τηλεθέαση του δελτίου ειδήσεων της 31ης Μαρτίου), αποδεικνύοντας ότι η διαφοροποίηση του Alpha στον τρόπο κάλυψης της ειδησεογραφίας βρήκε ανταπόκριση μεταξύ των τηλεθεατών.
Η αντικειμενικότητα, η αξιοπιστία, η πολυθεματικότητα, η γρήγορη εναλλαγή θεματολογίας καθώς και η πλήρης αξιοποίηση των τεχνολογικών δυνατοτήτων και του οπτικοακουστικού υλικού, σε συνδυασμό με τις αποκλειστικότητες και την εγκυρότητα των παρουσιαστών του δελτίου, έχουν αναδειχθεί σε βασικούς παράγοντες επιτυχίας του Δελτίου Ειδήσεων του Alpha.
Τα αποτελέσματα αυτά αποτελούν επιβεβαίωση της στρατηγικής που έχει χαράξει η Διεύθυνση Ειδήσεων του Alpha. Με ένα δυναμικό και διαφοροποιημένο Δελτίο Ειδήσεων, ο Alpha κατάφερε να προσελκύσει ακόμα περισσότερους τηλεθεατές και να εδραιώσει τη θέση του ως μία από τις κύριες πηγές ενημέρωσης των Ελλήνων τηλεθεατών…”
© 2024 tlife.gr