Σκληρή απάντηση των Jumbo: Δεν δεχόμαστε λογοκρισία – Σταματάμε την προβολή της διαφήμισης!

Η τελευταία διαφήμιση των Jumbo για το Πάσχα με πρωταγωνιστές την Άντζελα Δημητρίου και τον Γιώργο Καβακάκη, σίγουρα προκάλεσε μεγάλο ντόρο, έγινε το talk of the town και έσπασε ρεκόρ. Ωστόσο, η τελευταία φράση “χτύπα σαν άντρας” προκάλεσε αντιδράσεις και ζητήθηκε να κοπεί από το σποτ.

Λίγο πριν εκπνεύσει μάλιστα, η προθεσμία για την τροποποίηση της διαφήμισης, το κατάστημα παιχνιδιών δίνει τη δική του απάντηση αναφέροντας με ανάρτηση στο Facebook πως δεν δέχεται λογοκρισία και για τον λόγο αυτό αποσύρει εντελώς την διαφήμιση!

Με τίτλο: ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΔΕΝ «ΚΟΒΕΤΑΙ» γράφουν:

ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΔΕΝ «ΚΟΒΕΤΑΙ»

Ρομέν Γκαρί: “Το χιούμορ είναι η επιβεβαίωση της αξιοπρέπειας, μια διακήρυξη της υπεροχής του ανθρώπου σε σχέση με όλα αυτά που τον βασανίζουν”.

Τα JUMBO, όλα αυτά τα χρόνια, μέσα από τη διαφημιστική τους επικοινωνία, επιδιώκουν παράλληλα να μιλήσουν με χιούμορ για όλα αυτά που μας βασανίζουν.
Να μιλήσουν λυτρωτικά για τα καλά μας και τα στραβά μας. Το χιούμορ, είναι ένας καθρέφτης αλήθειας που πολλές φορές σε σοκάρει κοιτάζοντας το είδωλό σου. Αυτό δεν είναι λόγος να τα «βάλεις» με τον καθρέφτη. Αυτή την διακήρυξη υπεροχής του χιούμορ δεν θα την τσαλακώσουμε.

Με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη μας JUMBO, δεν θα προβούμε σε καμία διόρθωση της ταινίας. Αντίθετα, θα σταματήσουμε την προβολή της, παραδίδοντας τη σκυτάλη του χιούμορ στον κόσμο. Καλή Ανάσταση και Καλή Τύχη στα Αβγά σας!

POLLEN

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΩΝ JUMBO

Read More

And More