Στέλιος Χανταμπάκης: Έτσι περνά την Κυριακή με τα παιδιά και δίχως την Όλγα Πηλιάκη!

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Αύριο είναι η πολυσυζητημένη πρεμιέρα του Νomads του Αντ1 κι ανάμεσα στους παίχτες, είναι και η σύζυγος του Στέλιου Χανταμπάκη, Όλγα Πηλιάκη. Και μπορεί η μαμά του Μανώλη και της Μαλένας, να λείπει στις Φιλιππίνες, όμως τα δυο αδέρφια έχουν μείνει με τον μπαμπά τους, που τους προσέχει όσο τίποτα. Ο παρουσιαστής και μοντέλο που λίγους μήνες πριν βρισκόταν στο Survivor, φροντίζει ναμην βγουν καθόλου από το πρόγραμμά τους η εννιά μηνών κόρη του και ο τετράχρονος γιος του Μανώλης, αν και τους προσέχει καθημερινά μόνος του.

Ο Μανώλης έχει αρκετές δραστηριότητες που πηγαίνει κι ο μπαμπάς ακολουθεί με την κόρη του αγκαλιά…Σήμερα, όμως που είναι Κυριακή έκαναν κάτι διαφορετικό και πήγαν και οι τρεις σε κλειστή πίστα αναρρίχησης. Ο Στέλιος ανέβασε μια φωτογραφία με τη Μαλένα μπροστά του κα ιστην αγκαλιά του και τον Μανώλη ν’ ακολουθεί…

Τα παιδιά δεν είναι βαρος… είναι η δύναμη μου!” , έγραψε ο Στέλιος κι ανέβασε στα social media την παρακάτω όμορφη φωτογραφία

Τα παιδιά δεν είναι βαρος… είναι η δύναμη μου!! #monoagapi #lovechildren #love #hantampakakia @olgapiliaki #adidas #mamoisbabakis #malenababaki

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Stelios Hantampakis (@stelioshantampakis) στις

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164