Η Χριστίνα Πολίτη μίλησε τόσο για την προσωπική της ζωή, όσο και για την τηλεόραση στην Φωτεινή Ψυχίδου και Στη Φωλιά των Κου Κου. Ανάμεσα σε άλλα, αναφέρθηκε και στη συνεργασία της με τον Μάρκο Σεφερλή, αλλά και την Ελένη Μενεγάκη. Διάβασε λεπτομέρειες και δες το βίντεο, στο zappit
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
