Στο νοσοκομείο ο Γιώργος Μαργαρίτης

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Μιά περιπέτεια με την υγεία του είχε ο Γιώργος Μαργαρίτης καθώς βρισκόταν στην μεσσηνιακή πρωτεύουσα. Το βράδυ του Σαββάτου μπήκε με πόνους στο γενικό νοσοκομείο Καλαμάτας. Αυτό που διαπιστώθηκε ήταν ότι οφείλονταν σε κρίση χολής.

Σύμφωνα με πληροφορίες του TLIFE, η κατάστασή του είναι πολύ καλή κι αναμένεται να πάρει εξιτήριο τις επόμενες μέρες. Δεν υπάρχουν λόγοι ανησυχίας σύμφωνα με τους γιατρούς του νοσοκομείου.

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164