Στο νοσοκομείο η Πηνελόπη Πλάκα!

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Μια ανάρτηση της Πηνελόπης Πλάκα στα social media ήταν αρκετή για να ανησυχήσει τους διαδικτυακούς της φίλους. Η αγαπημένη ηθοποιός πριν μερικές ώρες ανέβασε μία φωτογραφία στα Instagram Stories της από το νοσοκομείο, στην οποία απεικονιζόταν η ίδια ξαπλωμένη στο φορείο. Τελικά, ο λόγος νοσηλείας της Πηνελόπης στην μαιευτική κλινική ήταν μία επέμβαση ρουτίνας που έκανε και όλα πήγαν πολύ καλά.

Η όμορφη ηθοποιός πόζαρε με ένα τεράστιο χαμόγελο και ευχαρίστησε τον γιατρό της και την μαία της, γράφοντας πάνω στην φωτογραφία με το γνωστό της χιούμορ: “Ζαλισμένη από το ποτό… Όχι όχι από κάποια νάρκωση…”

Δες την φωτογραφία:

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164