Λίγο πριν την έναρξη της νέας σεζόν η παρουσιάστρια του ΣΚΑΙ, Σάσα Σταμάτη έκανε ακόμα μια εξόρμηση στα ελληνικά νησιά. Αυτή τη φορά με προορισμό την πανέμορφη Κρήτη. Παραμονή της εορτής του Αγίου Ευτυχίου βρέθηκε στο εκκλησάκι των Αγίων Αντωνίου και Ευτυχίου στις Λουσακιές Κισσάμου στα Χανιά όπου τελείται αρχιερατικός εσπερινός και διοργανώνεται πανηγύρι. Διάβασε περισσότερα και δες φωτογραφίες και βίντεο, στο zappit
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
