Θεσσαλονίκη: Τέσσερα νεογνά νεκρά από ενδονοσοκομειακή λοίμωξη!

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Τέσσερα νεογνά έχασαν τη ζωή τους μέσα σε μία εβδομάδα στη Μονάδα Νεογνών του νοσοκομείου Παπαγεωργίου στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με το skai.gr ο θάνατος των νεογνών οφείλεται σε ενδονοσοκομειακή λοίμωξη από το εντεροβακτηρίδιο κλεψιέλα ενώ ελέγχεται εάν ο θάνατος ενός ακόμη νεογνού οφείλεται στην ίδια αιτία.
Από τους υπεύθυνους αποφασίστηκε να μην κλείσει η μονάδα και στα 32 ακόμη νεογέννητα που νοσηλεύονται σε αυτήν, θα χορηγηθεί προληπτικά αντιβίωση.

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164