“Αν το γύρισμα καθυστερούσε μισή ώρα – κάτι που συμβαίνει αρκετά συχνά – και βρίσκαμε κλειστή τη Μαραθώνος, θα κατεβαίναμε κι εμείς από το Μάτι οπότε δεν ξέρω από εκεί και πέρα ποια θα ήταν η τύχη μας” O Θοδωρής Αθερίδης σε συνέντευξή του στο Down Town μίλησε και για την φονική πυρκαγιά στο Μάτι…
Διάβασε περισσότερα, στο Ζappit
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ