«Το κάλεσμα της Λοριν» – Η παράσταση που πρέπει να δεις

«Το κάλεσμα της Λοριν» – Η παράσταση που πρέπει να δεις | tlife.gr

Ύστερα από την περσινή τεράστια επιτυχία του έργου της πολυβραβευμένης Ισπανίδας συγγραφέως Παλόμα Πεδρέρο, «Το Κάλεσμα της Λορίν», σε σκηνοθεσία της Φένιας Αποστόλου, στο A Small Argo Full of Art, η παράσταση επιστρέφει από το Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2018 και για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων, στο Θέατρο 104.

Λίγα λόγια για το έργο

Κεντρικό θέμα του έργου αποτελεί η καταπίεση που αισθάνεται ένας φυλομεταβατικός άνδρας, στην προσπάθειά του να βρει την πραγματική του ταυτότητα, την ταυτότητα που, για πολλά χρόνια, είχε καταπνίξει, λόγω κοινωνικών και οικογενειακών συμβάσεων. Η αποκάλυψη έρχεται, μία βραδιά Αποκριάς, όπου ο ίδιος (Πέδρο) μεταμφιέζεται σε Λορίν Μπακόλ, ενώ η γυναίκα του (Ρόζα) σε Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ, στο πλαίσιο ενός παιχνιδιού ρόλων και καταστάσεων…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Λίγα λόγια για την συγγραφέα Παλόμα Πεδρέρο

Η Παλόμα Πεδρέρο είναι ηθοποιός, σκηνοθέτις και θεατρική συγγραφέας. Σπούδασε Κοινωνική Ανθρωπολογία στο Πανεπιστήμιο Complutense της Μαδρίτης και Ψυχολογία στο Διεθνές Ινστιτούτο της Φλωρεντίας. Σπούδασε θέατρο με μερικούς από τους σημαντικότερους δασκάλους και δραματουργούς τόσο στην Ισπανία όσο και στο εξωτερικό. Έχει γράψει περισσότερα από 30 θεατρικά έργα, που έχουν παρασταθεί εντός και εκτός Ισπανίας. Μερικά από τα σημαντικότερα είναι: « Το κάλεσμα της Λορίν », « Το χρώμα του Αυγούστου », « Φιλιά λύκου », «Το κίτρινο νησί », « Τρελά ερωτευμένες », « Ένα αστέρι », « Νύχτες εφήμερου έρωτα », « Ένα πουλί στο τούνελ » , « Το πρώτο φιλί » , « Άννα 11 Μαρτίου », « Ουρανοκατέβατοι». Τα έργα της έχουν μεταφραστεί και δημοσιευθεί σε δώδεκα γλώσσες κι έχουν ανέβει στις ΗΠΑ, την Αυστραλία, την Γαλλία, την Πορτογαλία, την Γερμανία, την Μεγάλη Βρετανία, την Ιταλία, την Γκάνα, την Σλοβακία, την Τσεχία, τις περισσότερες χώρες της Νότιας Αμερικής και την Ελλάδα. Έχει τιμηθεί με πολλά εθνικά και διεθνή βραβεία, μεταξύ αυτών με το Βραβείο Tirso de Molina (1987), το Βραβείο για τον καλύτερο συγγραφέα στο Φεστιβάλ του Φθινοπώρου στην Μαδρίτη (1994), το Βραβείο Κριτικών της Κούβας (2003) και το Βραβείο Κριτικών στο Διεθνές Φεστιβάλ της Ρώμης «Ηθοποιοί αναζητούν συγγραφέα» το 2004. Είναι η πρώτη γυναίκα δραματουργός που τιμήθηκε με αφιέρωμα στο έργο της στη Μόστρα Σύγχρονου Ισπανικού Θεάτρου του Αλικάντε, το 2005. Τα έργα της περιλαμβάνονται σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές ανθολογίες της Ισπανίας, της Ευρώπης και της Αμερικής. Είναι από τις Ισπανίδες συγγραφείς, το έργο των οποίων έχει μελετηθεί περισσότερο. Κατέχει μια θέση ανάμεσα στους σημαντικότερους Ισπανούς συγγραφείς του μετα-φρανκικού θεάτρου.

Μετάφραση: Μαρία Χατζηεμμανουήλ
Σκηνοθεσία: Φένια Αποστόλου

Σκηνικά-Κοστούμια: Άση Δημητρολοπούλου
Μουσική: Μιχάλης Τσίχλης
Σχεδιασμός Φωτισμών: Ευδοκία Βεροπούλου
Βοηθός Σκηνοθέτη: Κατερίνα Παρισσινού
Ειδικές Κατασκευές: Αλέξανδρος Λόγγος
Φωτογράφιση: Γιώργος Καλφαμανώλης
Μακιγιάζ Φωτογράφισης: Βασίλειος Πίκουλας
Φωτογράφιση Παράστασης: Αθηνά Σαρηγιαννίδη
Trailer : Μιχαήλ Μαυρομούστακος
Συμπαραγωγή: Λυδία Λίθος – Θέατρο 104

Ερμηνευτές:
Ιωάννης Αθανασόπουλος (Πέδρο),
Βιργινία Ταμπαροπούλου (Ρόζα)

 

READ more