Βάλια Πετούρη: Η απάντηση της δημοσιογράφου της ΕΡΤ που μίλησε για “επιστροφή της Βρετανίας στη στερλίνα” – Βίντεο

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Μία τηλεοπτική γκάφα ήταν αρκετή για να γίνει η δημοσιογράφος της ΕΡΤ αντικείμενο συζήτησης. Η Βάλια Πετούρη στην εκπομπή “Επτά” με καλεσμένο τον υφυπουργό εξωτερικών, Δημήτρη Μάρδα έκανε λόγο για “επιστροφή της Βρετανίας στη στερλίνα”.

Η ίδια απαντά σήμερα στην Tatiana Live για το περιστατικό. “Είμαι πολλά χρόνια πολιτική συντάκτρια, οπότε μάλλον ξέρω πολλά παραπάνω από το ότι η Μεγάλη Βρετανία δε συμμετέχει στη ζώνη του ευρώ”, είπε. “Εντάξει τώρα νομίζω ότι ήταν αυτονόητο ότι ήταν μια παραδρομή”, συμπλήρωσε.

Δες το βίντεο με την απάντησή της!

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164