Βανέσα Αδαμοπούλου: Πάντα στο πλευρό του συντρόφου της, Ιωάννη Παπαζήση, σε κάθε του πρεμιέρα! [pics]

Βανέσα Αδαμοπούλου: Πάντα στο πλευρό του συντρόφου της, Ιωάννη Παπαζήση, σε κάθε του πρεμιέρα! [pics] | tlife.gr

Η Βανέσα Αδαμοπούλου δεν χάνει ποτέ πρεμιέρα του αγαπημένου της, Ιωάννη Παπαζήση. Το βράδυ της Παρασκευής, το Φεστιβάλ Επιδαύρου άνοιξε με το έργο του Αριστοφάνη «Αχαρνής», σε απόδοση και σκηνοθεσία Κώστα Τσιάνου και με πρωταγωνιστές τον Πέτρο Φιλιππίδη (Δικαιόπολις), τον Παύλο Χαϊκάλη (Λάμαχος), τον Κώστα Κόκλα (Μεγαρίτης), τον Τάκη Παπαματθαίου (Θηβαίος) και τον Ιωάννη Παπαζήση (Ευριπίδης).

Να θυμίσουμε πως ο ταλαντούχος ηθοποιός αντικατέστησε τον Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη στον ρόλο του Ευριπίδη, καθώς ο τελευταίος αντιμετώπιζε ένα σοβαρό πρόβλημα με την υγεία του. Έτσι, ο Ιωάννης πήρε τη θέση του και το βράδυ της Παρασκευής έδωσε τον καλύτερό του εαυτό, στη σκηνή της Επιδαύρου. Για ακόμη μια φορά, στο πλευρό του βρέθηκε η σύντροφός του και γνωστή τραγουδίστρια, ηθοποιός και συγγραφέας Βανέσα Αδαμοπούλου, η οποία απόλαυσε τον αγαπημένο της και τον καμάρωσε όσο τίποτε άλλο.

Η Βανέσα Αδαμοπούλου και ο Ιωάννης Παπαζήσης είναι από τα ζευγάρια που τους δένει μια ιδιαίτερη σχέση. Μετρούν πολλά χρόνια μαζί, στηρίζει ο ένας τον άλλο σε κάθε βήμα και έχουν αποκτήσει κι ένα παιδί που τους έφερε ακόμα πιο κοντά.

“Είναι η μητέρα του παιδιού μου και η γυναίκα που έχω ερωτευτεί πέρα από οτιδήποτε άλλο. Είναι πολύ πιο απλό από το «αυτή είναι η γυναίκα για να είμαστε για πάντα μαζί» ή η «ιδανική». Είμαι άνθρωπος του ενστίκτου”, είχε δηλώσει ο ηθοποιός για την σύντροφό του σε παλιότερη συνέντευξή του ο ηθοποιός.

Το έργο:

Αθήνα 425 πχ., έκτη χρονιά του Πελοποννησιακού πολέμου. Ο Δικαιόπολις, ένας αγρότης της Αττικής, απελπισμένος από τις ταλαιπωρίες, αποφασίζει να μιλήσει για την ειρήνη στην Εκκλησία του Δήμου. Στην Πνύκα δε βρίσκει κανέναν από τους συνέδρους, οι οποίοι συνήθως αργούν, και όταν εμφανιστούν σπανίως συζητούν για τα φλέγοντα ζητήματα. Ο Δικαιόπολις αδίκως προσπαθεί να τους πείσει για την αναγκαιότητα της ειρήνης. Οι κήρυκες τον κατεβάζουν κάτω, γιατί ήρθαν οι Πρέσβεις από την Περσία που θα ‘φερναν «έξωθεν βοήθεια». Γίνεται μια αλλοπρόσαλη συζήτηση με τα πιο άσχετα θέματα.

Ο Δικαιόπολις αποφασίζει να στείλει τον Αμφίθεο στη Σπάρτη, για να συνάψει ειρήνη. Όταν εκείνος γυρίζει με τη συνθήκη, τον κυνηγούν οι καρβουνιάρηδες Αχαρνιώτες που δε θέλουν ειρήνη με τους Σπαρτιάτες, γιατί τους κατέστρεψαν τα κτήματα.

Ο Δικαιόπολις, με την ειρήνη στα χέρια του, ορίζει τη δική του «επικράτεια» έξω από το σπίτι του, για να εμπορεύεται ελεύθερα ακόμα και με τα Μέγαρα και τη Βοιωτία, που τους είχαν σε εμπάργκο. Οι Αχαρνιώτες του επιτίθενται, ενώ εκείνος προσπαθεί να τους πείσει ότι η συνέχεια του πολέμου δεν τους συμφέρει. Για να τον λυπηθούν, επισκέπτεται τον Ευριπίδη να του δώσει κουρελιασμένα ρούχα από παραστάσεις του, ώστε να μοιάζει με ζητιάνο. Ακολουθούν σπαρταριστά επεισόδια, ενώ το έργο τελειώνει με ένα γλέντι και διαγωνισμό για το ποιος θα πιει περισσότερο κρασί. Νικάει ο Δικαιόπολις, έχοντας στην αγκαλιά του δυο πανέμορφες εταίρες, ενώ ο πολεμοκάπηλος Λάμαχος γυρίζει από τις μάχες πληγωμένος και σε άθλια κατάσταση.

Φωτογραφίες: Πέτρος Χόντος, NDP

READ more