Βγήκαν στους δρόμους οι Θεσσαλονικείς για να βρουν νερό! Κλειστά αύριο κάποια σχολεία

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Στους δρόμους έχουν βγει οι Θεσσαλονίκης για να βρουν νερό, καθώς η διακοπή υδροδότησης στη πόλη έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα. Μάλιστα, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, υπάρχουν φόβοι, ότι μπορεί να μείνουν μέχρι και την Κυριακή χωρίς νερό. Διάβασε περισσότερα στο Newsit

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164