Στο Νοσοκομείο Βόλου οδηγήθηκε χθες το βράδυ (19-09-2018) από τις αγροτικές φυλακές Βόλου, κάτω από δρακόντεια μέτρα ασφαλείας και με απόλυτη μυστικότητα, ο Δημήτρης Κουφοντίνας. Η μεταφορά του εκτελεστή της «17Ν» στο Αχιλλοπούλειο σήμανε κυριολεκτικά συναγερμό στην Αστυνομική Διεύθυνση Μαγνησίας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
