Ανακοίνωση – καταπέλτη εξέδωσαν οι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος, με αφορμή το κλείσιμο της Χαλυβουργικής ύστερα από υπέρογκα χρέη προς τη ΔΕΗ. Οι γνωστοί επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες του μπασκετικού Ολυμπιακού, εξαπολύουν “πυρά” για ακόμα μια φορά εναντίον του στενού περιβάλλοντος του πατέρα τους, ο οποίος και είχε στα χέρια του τις τύχες της εταιρείας. Διάβασε τι έχει συμβεί και όσα αναγράφεται στην ανακοίνωση, στο Newsit
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ