Αυτά τα 6 τρόφιμα θα σε κρατήσουν ενυδατωμένη αυτό το καλοκαίρι

Αυτά τα 6 τρόφιμα θα σε κρατήσουν ενυδατωμένη αυτό το καλοκαίρι | tlife.gr

Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό έχουν αρκετά οφέλη. Βοηθούν στο να αισθάνεσαι πιο χορτασμένη, να μην λιμπίζεσαι μπέργκερ και σουβλάκια και σε κρατούν ενυδατωμένη. Επιπλέον, το σώμα σου χρειάζεται πραγματικά το νερό. Είναι σημαντικό λοιπόν για την υγεία σου, να είσαι ενυδατωμένη. Το σώμα σου αποτελείται κυρίως από νερό, ακόμη και η ελαφρά αφυδάτωση μπορεί να καταστείλει την ενέργεια και τη συγκέντρωση σου και να έχει αρνητικές συνέπειες για την υγεία σου.

Αν δεν μπορείς όμως να πίνεις τα 8 ενδεδειγμένα ποτήρια νερό την ημέρα, για να μένεις ενυδατωμένη, μπορείς να τρως κάποια από τις παρακάτω τροφές, οι οποίες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό.

Καρπούζι


Αυτό το γλυκό φρούτο αποτελείται από 92% νερό, καθιστώντας το έναν εξαιρετικό τρόπο ενυδάτωσης. Επιπλέον, 2 κούπες καρπούζι είναι μια μεγάλη πηγή καλίου – ενός ηλεκτρολύτη απαραίτητου για την ενυδάτωση και για την πρόληψη της μυϊκής κράμπας.

Φράουλες


Εκτός από το γεγονός ότι αποτελείται από τοις εκατό νερό, αυτά τα πλούσια σε αντιοξειδωτικά μούρα είναι γεμάτα με βιταμίνη C, η οποία βοηθά στην υποστήριξη ενός υγιούς ανοσοποιητικού συστήματος. Με μόνο 47 θερμίδες και 3 γραμμάρια ίνας ανά κούπα, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αισθάνεσαι πλήρης και ικανοποιημένη, ενώ καταναλώνεις λιγότερες συνολικές θερμίδες.

Αγγούρι


Όντας στέρεη πηγή τόσο των βιταμινών C και Α, αυτό το λαχανικό έχει την υψηλότερη περιεκτικότητα σε νερό από οποιοδήποτε άλλο στερεό φαγητό. Ένα αγγούρι θα σου κοστίσει μόνο περίπου 47 θερμίδες και θα σε βοηθήσει να αποφύγεις την πρόωρη γήρανση του δέρματος και να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα.

Ντομάτες


Οι ντομάτες αποτελούνται από 95 τοις εκατό νερό και πλούσιες σε λυκοπένιο, ένα θρεπτικό συστατικό που μπορεί να βελτιώσει την υγεία της καρδιάς και να καταπολεμήσει ορισμένους καρκίνους.

Ροδάκινα


Κοντά στο 90% του βάρους τους είναι νερό. Παρέχουν επίσης αρκετές σημαντικές βιταμίνες και μέταλλα, όπως βιταμίνη Α, βιταμίνη C, βιταμίνες Β και κάλιο.
Επιπλέον, τρώγοντας ροδάκινα με τη φλούδα μπορεί επίσης να σου παρέχει αντιοξειδωτικά, όπως το χλωρογενικό οξύ, ενώ ένα μέτριο ροδάκινο έχει μόνο 60 θερμίδες.

Σέλινο


Το σέλινο είναι ένα πολύ υγιές και ενυδατικό φαγητό που πρέπει να συμπεριλάβεις στη διατροφή σου. Αποτελείται από 95 τοις εκατό νερό και έχει μόλις 16 θερμίδες ανά φλιτζάνι. Όπως και άλλα λαχανικά πλούσια σε νερό, το σέλινο μπορεί να είναι ωφέλιμη τροφή για την απώλεια βάρους λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε νερό και του χαμηλού αριθμού θερμίδων.

 

READ more