Οικονομική δίαιτα: Χάσε πέντε κιλά με χαμηλού κόστους γεύματα

Οικονομική δίαιτα: Χάσε πέντε κιλά με χαμηλού κόστους γεύματα | tlife.gr

Αποφάσισες να κάνεις δίαιτα! Κοιτάς το μενού που βρίσκεται στα χέρια σου και αντιλαμβάνεσαι ότι πρέπει να μας σούπερ μάρκετ οπωσδήποτε. Ιδιαίτερα γεύματα, πολλά σνακ, φαγητά που σίγουρα δεν βρίσκονται αυτήν την στιγμή στο ψυγείο σου και που σίγουρα θα σου κοστίσουν κάπως ακριβά. Όχι – όχι! Αυτό δεν θα συμβεί αυτήν τη φορά.

Η Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου, μας προτείνει μια οικονομική δίαιτα για να αδυνατίσουμε εμείς… αλλά να μην “αδυνατίσει” το πορτοφόλι μας. Περιλαμβάνει χαμηλού κόστους γεύματα, τα οποία είναι η βάση για να χάσουμε πέντε κιλά σε ένα μήνα. ΦΑ-ΝΤΑ-ΣΤΙ-ΚΟ; Οπότε, κράτησε τις οικονομίες σου για ρούχα και αξεσουάρ που έχεις σκεφτεί να φοράς όταν θα είσαι αδυνατισμένη και με μια καλλίγραμμη σιλουέτα.

Αν λοιπόν, θέλεις να χάσεις κιλά χωρίς όμως να επηρεάσεις αρνητικά τον προϋπολογισμό σου ή να δεις την απόδειξη του σούπερ μάρκετ “παρά-φουσκωμένη”, μετακινήσου προς τα κάτω και δες το μενού με τρόφιμα χαμηλού κόστους και υψηλή διατροφική αξία.

 

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ!

 

*Όσον αφορά στο γιαούρτι: Αγόρασε ένα κεσεδάκι του κιλού και κατανάλωσέ το σε 5 δόσεις. Θα σου βγει πολύ πιο οικονομικά από το να αγοράζεις ατομικές μερίδες.

 

ΒΑΣΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ:

  • H ποσότητα της κάθε σαλάτας είναι ένα βαθύ πιάτο και σε αυτήν μπορείς να χρησιμοποιήσεις 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο, μυρωδικά, λεμόνι, ξύδι.
  • Προσπάθησε να καταναλώνεις τα γεύματα κάθε 3 ώρες περίπου.
  • Πίνε νερό (30 ml/kg σωματικού βάρους).
  • Αύξησε όσο μπορείς τη φυσική σου δραστηριότητα.
  • 1 φρούτο = 1 μήλο, 1 πορτοκάλι, 1 αχλάδι, 1 ακτινίδιο, 2 μανταρίνια, 1/2 μπανάνα, 3 φέτες ανανά.
  • Πιες ένα ποτήρι κρασί ή μια μπύρα μέσα στην εβδομάδα
  • Τα γαλακτοκομικά καλύτερα να είναι με μειωμένα λιπαρά
  • Το διαιτολόγιο είναι ενδεικτικό και απευθύνεται σε υγιή άτομα

 

*Να θυμάσαι ότι το διαιτολόγιο αυτό δεν αποτελεί ένα εξατομικευμένο διαιτολογικό πλάνο αλλά ένα απλό προφίλ διατροφής. Εάν θέλεις μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό διατροφολόγο για να σου δώσει τις σωστές κατευθυντήριες οδηγίες.

 

Επιμέλεια: Ιωάννα Κούρου

READ more

Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου