Αδυνάτισμα: Επτά απλοί τρόποι να ξαναβρείς τη φόρμα σου

Ένας μήνας μας χωρίζει από το καλοκαίρι και εκείνο που σκέφτεσαι είναι οι εξορμήσεις στα κοντινά νησιά, οι διακοπές, οι αγαπημένες σου παραλίες και τα coctails. Και κάπου ανάμεσα στις όμορφες εικόνες υπάρχει μία μικρή λεπτομέρεια που σε ανησυχεί: θα φορέσεις και πάλι το μαγιό και η φόρμα σου δεν βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Το παράκανες το Πάσχα, ξεχνώντας για λίγο τη δίαιτα σου ενώ έκανες απουσίες από το γυμναστήριο ή το μάθημα pilates. 

Δεν υπάρχει λόγος να απογοητεύεσαι. Έχεις ακόμη χρόνο στη διάθεσή σου για να διορθώσεις τη φόρμα σου λίγο πριν το πρώτο σου μπάνιο. Αρκεί να ακολουθήσεις τις επτά συμβουλές των ειδικών. Πρόκειται για επτά εύκολους τρόπους που θα σε βοηθήσουν να αποτοξινώσεις τον οργανισμό σου και ταυτόχρονα να ενδυναμώσεις το σώμα σου και να νιώσεις ευεξία. 

1. Προσδιόρισε τους λόγους που θέλεις να είσαι σε φόρμα 
Αρχικά θα πρέπει να γνωρίζεις πως “είμαι σε φόρμα” δεν σημαίνει απαραίτητα απώλεια βάρους. Ίσως θέλεις απλά να αισθάνεσαι καλύτερα με τον εαυτό σου, να έχεις περισσότερη ενέργεια και να νιώθεις ότι κάνεις το καλύτερο δυνατό για το σώμα και τον οργανισμό σου. Αν καταφέρεις να αντιληφθείς τους λόγους που θέλεις να είσαι σε φόρμα τότε όλα είναι ξεκάθαρα και μπορείς να ακολουθήσεις αποτελεσματικά την καθημερινή άσκηση και τη σωστή διατροφή και παράλληλα να αποφύγεις τους πειρασμούς όπως είναι τα γλυκά. 

2. Βρες εύκολες αγαπημένες καθημερινές δραστηριότητες
Βασικός στόχος είναι να απολαμβάνεις τις δραστηριότητες που σε κρατούν σε φόρμα. Αν τις βρεις, τότε όλα θα είναι πιο εύκολα και ευχάριστα. Μια βόλτα στο αγαπημένο σου μέρος, ακόμη και στο κέντρο της πόλης ή το κοντινό πάρκο θα σε αναζωογονήσει και θα σε βοηθήσει να κρατηθείς σε φόρμα. Μην κρύβεσαι πίσω από τη δικαιολογία «Δεν έχω χρόνο για γυμναστική σήμερα» αποφεύγοντας την άσκηση. Ακόμη και μετά το γραφείο μπορείς να περπατήσεις αντί να επιστρέψεις με τα μέσα. 

3. Σωστή αλλά κανονική διατροφή
Δεν υπάρχει λόγος να σκέφτεσαι καθημερινά τους υδατάνθρακες και τις θερμίδες. Προσθέτεις άγχος που δεν σε βοηθά. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να φροντίσεις ώστε να τρέφεσαι σωστά, χωρίς στερήσεις που προκαλούν νεύρα. Οι διατροφολόγοι προτείνουν να προσθέσεις στη διατροφή σου φρέσκα φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, υγιεινές και καθαρές πρωτεΐνες που προσφέρουν ενέργεια και δύναμη. 

4. Μην σκέφτεσαι τον υγιεινό τρόπο διατροφής και την καθημερινή άσκηση σαν τιμωρία 
Έχεις συνδέσει την άσκηση και τη σωστή διατροφή με μια μορφή τιμωρίας που σε κρατά μακριά από πειρασμούς όπως ένα λαχταριστό παγωτό ή το αγαπημένο σου burger. Κι όμως υπάρχουν υγιεινά snacks με υπέροχη γεύση και τρόπος άσκησης που θυμίζει διασκέδαση. Παράλληλα ακολουθώντας τον συγκεκριμένο τρόπο ζωής κάνεις ένα μεγάλο δώρο στον εαυτό σου που είναι η υγεία σου και αυτό πρέπει να σε κάνει να χαμογελάς. 

5. Μην αμελείς την ξεκούραση και τον σωστό ύπνο 
Ακόμη κι αν το project που έχεις αναλάβει στο γραφείο δεν σου αφήνει το περιθώριο να ξεκουραστείς και να κοιμηθείς όσο έχεις ανάγκη πρέπει να βάλεις προτεραιότητες. Και όσον αφορά στην υγεία ο σωστός ύπνος είναι απαραίτητος. Είναι ο μοναδικός τρόπος να αποκτήσεις ενέργεια και καθαρό μυαλό. 

6. Ενυδάτωση 
Το πρώτο και σημαντικότερο βήμα ανήκει στο νερό. Η σωστή ενυδάτωση του οργανισμούς βοηθά τη σωστή πέψη, ενισχύει την ενέργεια και ανανεώνει το δέρμα. Αυτό σημαίνει πως ένα μπουκάλι νερό πρέπει να βρίσκεται δίπλα σου στο γραφείο, μέσα στην τσάντα σου αλλά κι ενώ ασκείσαι.

7. Με παρέα είναι καλύτερα
Κι αν αναρωτιέσαι τι σημαίνει αυτό θα σου εξηγήσω ευθύς αμέσως: Φρόντισε να ασκείσαι μαζί με τον αγαπημένο σου, την κολλητή σου ή τη διπλανή σου στο γραφείο. Φτιάξε ένα πρόγραμμα όπου 2 – 3 φορές την εβδομάδα θα συναντιέστε ώστε να γυμναστείτε παρέα. Με αυτό τον τρόπο θα σου είναι δύσκολο να ακυρώσεις μιας και είσαι υπόλογος απέναντι του.

Read More

And More