Τσικνοπέμπτη! Πώς θα απολαύσεις το βραδινό γεύμα της, χωρίς τύψεις;

Η αγωνία για τις διατροφικές ατασθαλίες είναι το συνηθισμένο άγχος των ανθρώπων που βρίσκονται σε δίαιτα. Ωστόσο, ακόμα και η ισορροπημένη διατροφή έχει και αυτή τα διαλείμματα της, στα οποία τρώμε αγαπημένα τρόφιμα, προκειμένου να αποφύγουμε την στέρηση. Σε λίγες, μόλις, ώρες το πιο αγαπημένο διάλειμμα των κρεατοφάγων ξεκινά! Ναι, η Τσικνοπέμπτη έφθασε. Αισθανόμαστε την ανάσα μας. Και, εσύ η ίδια, γνωρίζεις ότι η μέρα αυτή είναι η μέρα του κρέατος.

Το μυστικό βρίσκεται στο σοφό ρητό «Παν μέτρον άριστον», το οποίο μας διδάσκει ότι όλα τα τρόφιμα έχουν θέση στη διατροφή μας, αρκεί να προσέχουμε την ποσότητα και τη συχνότητα κατανάλωσης τους. Όμως, για μία, έστω, ημέρα, μπορείς και εσύ να ξεφύγεις. Σήμερα, λοιπόν, η, Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc., Γεωργία Καπώλη, σου έχει χρήσιμα tips, προκειμένου και να απολαύσεις τα κρεατικά σου, αλλά και να μη νιώθεις ότι το περιττό βάρος κυριαρχεί πάνω σου.

 

Έτσι, τη μέρα της Τσικνοπέμπτης μπορείς να απολαύσεις χωρίς τύψεις τους μεζέδες έχοντας υπόψιν σου τα παρακάτω:

 

–  Απέφυγε να μείνεις όλη τη μέρα νηστική. Η συχνότητα γευμάτων ανά τρίωρο θα σε βοηθήσει να φας μικρότερη ποσότητα. Φάε ένα μικρό σνακ πριν βγεις έξω για φαγητό (π.χ. φρούτα με ανάλατους ξηρούς καρπούς, γιαούρτι με μέλι, κανέλα & δημητριακά)

– Πιες νερό καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας και το βράδυ της Τσικνοπέμπτης, μιας και βοηθάει στη μείωση της κατακράτησης που κάνει το αλάτι που συνήθως περιέχουν τα μεζεδάκια της Τσικνοπέμπτης.

– Αφαίρεσε την πέτσα από το κρέας και βάλε άφθονο λεμόνι, που απενεργοποιεί τις καρκινογόνες ουσίες που παράγονται από το ψήσιμο στα κάρβουνα.

– Ξεκίνα πάντα με άφθονη σαλάτα: οι φυτικές ίνες που έχουν τα λαχανικά βοηθούν να μην αποθηκεύσεις όλο το λίπος από το κρέας και σε βοηθάνε να χορτάσεις πιο γρήγορα.

– Όσον αφορά στο αλκοόλ, προτίμησε κρασί η μπύρα, που αποτελούν τα ποτά με τις λιγότερες θερμίδες.

– Μην τσιμπολογάς ό,τι βρίσκεται μπροστά σου. Πάρε ένα πιάτο και γεμιστό με αυτά που θες να φας, έτσι ώστε να χορτάσει πρώτα το μάτι σου και μετά το στομάχι σου.

– Απέφυγε τα αναψυκτικά με ζάχαρη, προτίμησε τη Light εκδοχή τους ή το ανθρακούχο νερό (σόδα).

Τέλος, αυτές οι μέρες προσφέρονται για χορό, που αποτελεί τον πιο διασκεδαστικό τρόπο άσκησης, που ίσως και να σε βοηθήσει να αντισταθμίσεις την περίσσεια φαγητού.

Read More

Read More