Διατάσεις για σφριγηλό κορμί!

Η Αργυρώ Νώτα είναι απόφοιτος ΤΕΦΑΑ και προπονήτρια ρυθμικής αγωνιστικής γυμναστικής. Δες απλές ασκήσεις που θα κάνεις σπίτι. 

Κύκλος διατάσεων για ενδυνάμωση ποδιών

 
Αν θέλεις να επιτύχεις ασφαλείς και αποτελεσματικές διατάσεις, θα πρέπει να απαραίτητα να κάνεις ζέσταμα. Μια έντονη άσκηση θα αυξήσει την ευρύτητα των αρθρώσεων σου και θα ζεστάνει τους μυς σου έτσι ώστε να είναι έτοιμοι για σωστές διατάσεις. 5 με 7 λεπτά χαλαρό τρέξιμο, ποδήλατο ή ακόμη και χορός με την αγαπημένη σου μουσική είναι μια ιδανική λύση. Βάλε το Smooth Criminal του Michael Jackson στην διαπασών και μέχρι να τελειώσει ο “πυρετός το Σαββατόβραδο” θα είσαι έτοιμη να ακολουθήσεις τις παρακάτω ασκήσεις.