Γυμναστική στο σπίτι: 5 “πρωινές” ασκήσεις για γράμμωση κοιλιακών και επίπεδο αποτέλεσμα (σε χρόνο dt)

Γυμναστική στο σπίτι: 5 “πρωινές” ασκήσεις για γράμμωση κοιλιακών και επίπεδο αποτέλεσμα (σε χρόνο dt) | tlife.gr

Σε αυτό το θέμα θέλω να γράψω τόσες πολλές πληροφορίες που δεν ξέρω από που να ξεκινήσω (αυτό είναι fact). Θα κάνω την αρχή λοιπόν, λέγοντάς σου ότι η πρωινή γυμναστική μπορεί να αλλάξει όλο σου το είναι! Είναι δεδομένο ότι ανεβάζει την ψυχολογία και ωθεί το μεταβολισμό να δουλέψει ακόμα καλύτερα στη διάρκεια της ημέρας. Επειδή όμως ξέρω πόσο βαριέσαι και νυστάζεις τις πρώτες πρωινές ώρες, βρήκα μια προπόνηση που διαρκεί το πολύ 30 λεπτά και θα γυμνάσει αποκλειστικά την περιοχή της κοιλιάς. Αν το καλοσκεφθείς δεν είναι τόσο huge να κοιμηθείς μισή ώρα λιγότερο, από τη στιγμή που ξέρεις ότι σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα έχεις τέλεια γράμμωση στους κοιλιακούς και επίπεδη κοιλιά.

Μια ακόμα πληροφορία που πρέπει να ξέρεις για τους “πρωινούς κοιλιακούς” είναι ότι ενισχύουν τη σωστή λειτουργία του εντέρου, με αποτέλεσμα να βοηθούν αρκετά όσες έχουν πρόβλημα με την τουαλέτα (if you know what I mean). Η Yoga Instructor Ιωάννα Κολιακουδάκη μας δείχνει τις πέντε εύκολες ασκήσεις που οφείλουμε να κάνουμε κάθε πρωί!

Για να δεις τις ασκήσεις κάνε κλικ εδώ!

Για περισσότερες ασκήσεις στο σπίτι κάνε κλικ εδώ!

Επιμέλεια Ιωάννα Κούρου

READ more