Επίπεδη κοιλιά μετά τις γιορτές; Με αυτές τις τροφές θα τα καταφέρεις!

Επίπεδη κοιλιά μετά τις γιορτές; Με αυτές τις τροφές θα τα καταφέρεις! | tlife.gr

Ναι, τα Χριστούγεννα έφαγες και, επειδή ακόμα δεν έχουν τελειώσει οι φετινές διακοπές, θα φας λίγο παραπάνω και τις επόμενες ημέρες. Άλλωστε, τι καλύτερο από ζεστό, σπιτικό φαγητό, το οποίο συνοδεύεται από φίλους και καλό κρασί; Όμως, η στιγμή που θα αρχίζουν οι τύψεις να σε κυριεύουν δε θα αργήσει να έρθει. Οι δεύτερες σκέψεις θα κυριαρχήσουν στο μυαλό σου και το μόνο που θα υπάρχει είναι ένα τεράστιο «γιατί». Γιατί, άφησες τον εαυτό σου να παρασυρθεί από τη μαγεία του καλού φαγητού. Γιατί, δεν είπα «stop» τη στιγμή που έπρεπε.

 

Πάντως, δε θέλω να αγχώνεσαι! Γιατί, εμείς είμαστε εδώ για σένα. Για αυτόν, ακριβώς, το λόγο σου έχει μερικές τροφές, οι οποίες θα σου χαρίσουν την πολυπόθητη επίπεδη κοιλιά.

 

– Αγγούρι. Χάρη στο φλαβονοειδές αντιοξειδωτικό με τη μαγική δράση, κερκετόλη και την υψηλή περιεκτικότητα σε νερό περίπου 96%, τα αγγούρια μπορούν σίγουρα να βοηθήσουν στο να αποφύγεις το (άνευ λόγου) πρήξιμο!

– Φακές. Το πιο χειμερινό και υγιεινό γεύμα σε βοηθά και στο να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά. Να είναι καλά η άφθονη πρωτεΐνη και οι φυτικές ίνες που περιέχουν. Επίσης, οι φακές είναι πολύ καλή πηγή σιδήρου, πράγμα πολύ θετικό, διότι η έλλειψη ιχνοστοιχείων θα μπορούσε να επιβραδύνει το μεταβολισμό σου.

– Γιαούρτι. Έχεις και εσύ παρατηρήσει ότι ακόμα και αν μέσα στην ημέρα έχεις φάει αρκετά λιπαρά, ένα γιαουρτάκι αρκεί για να σου χαρίσει επίπεδη κοιλιά; Τα προβιοτικά που περιέχει, ρυθμίζουν την καλή λειτουργία του εντέρου, δίνοντας λύση σε κάθε ενοχλητικό πρόβλημα που μπορεί να πάθει το έντερο σου.

– Μπανάνα. Ooh Na Na! Το ότι περιέχει κάλιο το γνωρίζεις. Το ότι το κάλιο μπορεί να ξεφουσκώσει την κοιλιά σου το ξέρεις; Μόλις, το έμαθες. Μία μπανάνα για δεκατιανό και το βράδυ δες την κοιλιά σου πιο επίπεδη από ποτέ.

– Μάραθος. Επιταχύνει τη διαδικασία της πέψης και δίνει στο μεταβολισμό σου το «καύσιμο» που χρειάζεται. Δοκίμασες να ρίξεις λίγο μάραθο πάνω στην πίτσα ή να φτιάξεις μία λαχταριστή σούπα με ντομάτα και μάραθο.

– Σκόρδο. Δώσε προσοχή σε αυτή την τροφή. Αν τρίψεις λίγο σκόρδο σε κόκκινο κρέας με αλάτι, θα φουσκώσεις. Αν,όμως, επιλέξεις να φας το σκόρδο μόνο του, όπως για παράδειγμα να κάνεις μία απλή σκορδαλιά, θα δεις την κοιλιά σου επίπεδη και flat.

– Τζίντζερ. Το ακούς παντού και οι ιδιότητες του μας επιτρέπουν να καταλάβουμε το γιατί. Λίγη σκόνη ginger στο φαγητό σου ή άφθονη ποσότητα στο ζεστό σου ρόφημα με λίγο μέλι, θα κρατήσει το φούσκωμα μακριά, πολύ μακριά…

– Τρόφιμα και δημητριακά ολικής άλεσης. Σε μια μελέτη οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν τακτικά δημητριακά ολικής αλέσεως είχαν 49% χαμηλότερο κίνδυνο να αυξηθεί το βάρος τους με την πάροδο του χρόνου. Τα προϊόντα ολικής βοηθούν επίσης, στην καλύτερη ρύθμιση της γλυκόζης του αίματος και των επιπέδων ινσουλίνης σε σύγκριση με τους επεξεργασμένους κόκκους. Και flat κοιλιά καλώς ήρθες (ξανά) στη ζωή μας!

READ more