Once Upon A Shape: Αυτά είναι τα fitness μυστικά της (καλλονής) Margot Robbie

Once Upon A Shape: Αυτά είναι τα fitness μυστικά της (καλλονής) Margot Robbie | tlife.gr

Ίσως να την είδες στο «Κάποτε στο Χόλιγουντ». Και τη θαύμασες. Η εντυπωσιακή σιλουέτα και το αψεγάδιαστο που διαθέτει οξύνουν και σαγηνεύουν τον αμφιβληστροειδή σου. Πρόσφατα, το περιοδικό «Harper’s Bazzar» την ανέδειξε ως την πιο ταλαντούχα και εκθαμβωτική νέα ηθοποιό του Hollywood. Βέβαια, χωρίς κανείς να αμφισβητεί το υποκριτικό της ταλέντο, η Margot σε κερδίσει με τα αξιοζήλευτα μάτια της, τα σαρκώδη της χείλη και τη σιλουέτα της. Η τελευταία συνιστά αποτέλεσμα πολύ σκληρής γυμναστικής και διατροφής. Άλλωστε, όπως σου έχω αναφέρει αρκετές φορές μέσα από αυτή τη στήλη, τα αγαθά απαιτούν κόπο, για να κατακτηθούν.

 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @margotrobbie στις

 

Tα Fitness Μυστικά της

Είτε το απαιτεί ο ρόλος της ή όχι όμως, η όμορφη Αυστραλή, ακολουθεί πρόγραμμα γυμναστικής και διατροφής και εκτός γυρισμάτων, για να μπορέσει να διατηρήσει την υγιή και καλλίγραμμη φιγούρα της. Άλλωστε, κάθε πρωταγωνιστής σε ταινίες της βιομηχανίας του Hollywood, χρειάζεται να πραγματοποιήσει αρκετές διακυμάνσεις στο βάρος του, προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του εκάστοτε ρόλου.

Μυστικό: Η ίδια δίνει έμφαση στις ασκήσεις με βάρη και αντιστάσεις. Αυτό δε σημαίνει, όμως, ότι παραμελεί την αερόβια προπόνηση.

Επιλέγει να γυμνάζεται 5 φορές την εβδομάδα, με την κάθε της προπόνηση να μη ξεπερνά τα 70 λεπτά. Όπως καταλαβαίνεις, ένα σμιλεμένο σώμα απαιτεί θυσίες και κόπο. Και αν αυτή η αθλητική δραστηριότητα σου φάνηκε υπερβολική, τότε που να ακούσεις πόσο σκληρά γυμνάστηκε η 29χρονη ηθοποιός, προκειμένου να γίνει η Tonya Hadling. Πρωταθλήτρια καλλιτεχνικού πατινάζ.  Αρχικά, πέρασε άπειρες ώρες πάνω στον πάγο, προκειμένου να γίνει κορυφαία στο πατινάζ. Για να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του ρόλου, η Margot έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην εκγύμναση των μυών των ποδιών και του κορμού. Συγκεκριμένα, έκανε 100 – 120 καθίσματα την ημέρα, με τις επαναλήψεις των ασκήσεων για κοιλιακούς και ραχιαίους να ξεπερνούν τις 80. Και, σκέψου ότι η έντονη αυτή μορφή άσκησης γινόταν σε καθημερινή βάση με κάθε session να διαρκεί όχι μία, αλλά τρεις ώρες. Τα αποτελέσματα, όμως; Άκρως εντυπωσιακά.

Πέρα από τα αποτελέσματα, εντυπωσιασμένος έμεινε και ο personal trainer της. “Ήταν πραγματική αγωνίστρια. Ήταν φοβερό να βλέπεις το σώμα της να μεταμορφώνεται μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα” δήλωσε σε συνέντευξη του στο Vanity Fair.

 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @margotrobbie στις

H διατροφή της

Μπορεί αυτό που χαρακτηρίζει την ίδια είναι ο χαλαρός τρόπος ζωής, η φύση της δουλειάς της, όμως, την ανάγκασε πολλές φορές να κάνει αυστηρή έως εξαντλητική δίαιτα.

NAI: σε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη. Πλούσιες και πράσινες σαλάτες για συνοδευτικό, αλλά και ως κυρίως. Κοτόπουλο και ψάρι για μεσημεριανό. Φρούτα εποχής ή του πάθους για βραδινό. Αντιοξειδωτικά smoothies.

ΟΧΙ: σε κορεσμένα και επεξεργασμένα λιπαρά. Σε αναψυκτικά. Στην αγαπημένη (όχι για τη Margot) σοκολάτα. Στο κρασί. Σε οτιδήποτε τηγανιτό (η ίδια προτιμά τη μαγειρική στο φούρνο ή στον ατμό).

Κατά καιρούς σε συνεντεύξεις της, η Αυστραλή ηθοποιός δε διστάζει να χαρακτηρίσει το διατροφικό της πρόγραμμα ως «κόλαση», αφού μερικές φορές είναι αδύνατον να αντικρίζει το αγαπημένο (όλων) junk food και να μην μπορεί να το απολαύσει με την άνεση της. Έχει και η Margot τα ζόρια της. Και τις αναρίθμητες δεύτερες σκέψεις της.

 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @margotrobbie στις

READ more