“Ενώ προσπαθώ να αποφεύγω τα γλυκά και τη ζάχαρη, παρατηρώ ότι τα αναζητώ συνεχώς”

“Ενώ προσπαθώ να αποφεύγω τα γλυκά και τη ζάχαρη, παρατηρώ ότι τα αναζητώ συνεχώς” | tlife.gr

ΕΡΩΤΗΣΗ
Καλησπέρα σας! Ενώ προσπαθώ καθημερινά να αποφεύγω τα γλυκά και τη ζάχαρη, αλλά παρατηρώ ότι αναζητώ συνεχώς κάτι γλυκό. Τι μπορώ να κάνω γι’ αυτό;
Άνδρια

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Η έντονη επιθυμία για γλυκό μπορεί να οφείλεται στην παράλειψη γευμάτων, δηλαδή στις πολλές ώρες που ίσως μένεις νηστική. Επιπλέον, όσο στερείς από τον οργανισμό σου τρόφιμα που του αρέσουν, τόσο αυτός θα τα ζητάει. Η κατανάλωση γλυκού 1-2 φορές εβδομαδιαία θα μπορούσε να ενταχθεί στα πλαίσια μίας ισορροπημένης διατροφής και ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Εναλλακτικά, τα ακόλουθα τρόφιμα είναι υγιεινές επιλογές αντί για γλυκό:

  • Μια δροσερή φρουτοσαλάτα με ποικιλία φρούτων μέλι, κανέλα και ξηρούς καρπούς
  • Ψητό ή βραστό μήλο με κανέλα
  • Ζελέ light με φρέσκα
  • Γιαούρτι με φρούτα, μέλι και ξηρούς καρπούς
  • Γάλα & Δημητριακά ολικής αλέσεως & κανέλα
  • Μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως με φρούτα ή με σοκολάτα
  • Αποξηραμένα φρούτα (δαμάσκηνα, βερίκοκα, σύκα, σταφίδες)
  • Κακάο ρόφημα αναμεμιγμένο με γάλα & 1κ.γ. μέλι
  • Smoothie με μπανάνα, κακάο, μέλι, κανέλα
  • 1-2 μπισκότα τύπου πτι-μπερ ολικής αλέσεως ή μπισκότα χωρίς ζάχαρη ή πολυδημητριακά μπισκότα
  • Επιδόρπιο Γάλακτος Βανίλια χωρίς ζάχαρη

 

Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Γεωργία Καπώλη

Επιμέλεια: Ιωάννα Κούρου

 

READ more