“Κάνω διατροφή και πηγαίνω γυμναστήριο καθημερινά, αλλά δεν μπορώ να χάσω κιλά”

“Κάνω διατροφή και πηγαίνω γυμναστήριο καθημερινά, αλλά δεν μπορώ να χάσω κιλά” | tlife.gr

ΕΡΩΤΗΣΗ
Γεια σας! Είμαι 77 κιλά και έχω 1.60 ύψος. Κάνω διατροφή και πηγαίνω γυμναστήριο καθημερινά και κάνω προπόνηση 1μιση ώρα, αλλά δυστυχώς έχω κολλήσει και δεν μπορώ να χάσω κιλά. Τι μου προτείνετε;
Ράνια

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι τηρείται τις βασικές αρχές διατροφής, ώστε να λαμβάνετε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που είναι σημαντικά για την επαρκή λειτουργία του οργανισμού σας:

  • Ξεκίνα την ημέρα σου με ένα καλό πρωινό. Η κατανάλωση πρωινού θα βοηθήσει το μεταβολισμό να ενεργοποιηθεί και να κάνει περισσότερες καύσεις, ενώ ταυτόχρονα δίνει ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας.
  • Να κάνεις μικρά και συχνά γεύματα ανά 3-4 ώρες για να κάνει συνεχώς καύσεις ο οργανισμός σου.
  • Δώσε έμφαση στην εφαρμογή μίας διατροφής που να περιέχει τρόφιμα από όλες τις ομάδες.
  • Εξόπλισε την κουζίνα σου με υγιεινά σνακ, ώστε όταν θέλεις να φας κάτι να έχεις να διαλέξεις μεταξύ ενός φρούτο ή μιας μπάρας δημητριακών ολικής αλέσεως ή γιαούρτι με μέλι και ξηρούς καρπούς.
  • Εβδομαδιαία: Κρέας ή κοτόπουλο (2-3 φορές), αυγά (2 την εβδομάδα), ψάρι (1-2 φορές) Το ψάρι (1-2 φορές) είναι μια εξαιρετική τροφή, αφού λόγω των ω-3 λιπαρών, βοηθάει στην ανάπτυξη του εγκεφάλου.
  • Ημερησίως: 3-4 μερίδες λαχανικών, 2-3 μερίδες φρούτων, 3-4 μερίδες γαλακτοκομικών(γάλα, τυρί γιαούρτι), 1 χούφτα ξηρών καρπών.
  • Κατανάλωσε ζυμαρικά και ψωμί ολικής άλεσης, τα όποια είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και συμβάλλουν στη δημιουργία αισθήματος κορεσμού.
  • Συμπεριέλαβε στη διατροφή σου τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά, όπως goji berry, cranberry, βατόμουρα κ.α.
  • Όταν τρως έξω μπορείς να προτιμήσεις 2 σουβλάκια καλαμάκια κοτόπουλο & χωριάτικη σαλάτα & 1 πίτα αλάδωτη, ριζότο με λαχανικά & μανιτάρια, μπιφτέκια ή κοτόπουλο ψητό ή γαλοπούλα ή μπριζόλα & σαλάτα εποχής, σαλάτα σεφ ή ceasars ή τονοσαλάτα ή ντάκος κρητικός, ομελέτα με λαχανικά.
  • Απέφυγε την κατανάλωση αναψυκτικών με ζάχαρη, το αλκοόλ και το αλάτι.
  • Κατανάλωσε ένα ελαφρύ βραδινό, όπως μια σαλάτα με τόνο ή μια σαλάτα με ένα βραστό αυγό ή 1 τοστ.
  • Πίνε καθημερινά 8-10 ποτήρια υγρών (νερό, χυμοί, ημίπαχο γάλα, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, ρόφημα κρόκου κοζάνης, τσάι)

 

Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Γεωργία Καπώλη

Επιμέλεια: Ιωάννα Κούρου

READ more