“Πως θα μπορέσω να αδυνατίσω και να φτάσω στο κανονικό μου βάρος; Δεν θέλω να πάω σε διατροφολόγο”

“Πως θα μπορέσω να αδυνατίσω και να φτάσω στο κανονικό μου βάρος; Δεν θέλω να πάω σε διατροφολόγο” | tlife.gr

ΕΡΩΤΗΣΗ
Γεια σας, είμαι 43 ετών και 110 κιλά. Πως θα μπορέσω να αδυνατίσω και να φτάσω στο κανονικό μου βάρος; Το ύψος μου είναι 1.70. Δεν θέλω να πάω σε διατροφολόγο, θέλω μόνη μου, με κάποια συμβουλή. Η ζωή μου, έχει γίνει αφόρητη με τα τόσα κιλά. Ευχαριστώ πολύ!
Ελένη

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Μία απώλεια 2-4 κιλά τον μήνα είναι τα ιδανικά έτσι ώστε να έχεις μια επιθυμητή απώλεια σε λίπος και όχι σε μυϊκή μάζα αλλά και να φτάσεις στον στόχο σου και να τον διατηρήσεις με μεγαλύτερη επιτυχία. Κάποιες συμβουλές που θα μπορούσα να σου δώσω έτσι ώστε να έχεις μια ισορροπημένη διατροφή που θα καλύπτει όλες τις ανάγκες σου σε θρεπτικά συστατικά αλλά θα βοηθήσει και στην επίτευξη του στόχου σου είναι οι εξής:

  • Ξεκίνα τη μέρα σου πάντα με ένα καλό πρωινό (π.χ. γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως με σιτάρι και βρώμη).
  • Κατανάλωσε γαλακτοκομικά προϊόντα: 2-3 μερίδες καθημερινά αντιστοιχούν σε 1 ποτήρι γάλα 1.5%, σε 1 κεσεδάκι γιαούρτι 1.5% και σε 30γρ. τυρί.
  • Κατανάλωσε 5-7 μερίδες φρούτων και λαχανικών καθημερινά.
  • Η κατανάλωση υγρών είναι πολύ σημαντική για τη σωστή σου ενυδάτωση και την καλή λειτουργία του οργανισμού σου: 6-8 ποτήρια νερού καθημερινά. Επιπλέον μπορείς να καταναλώνεις φυσικούς χυμούς φρούτων, γάλα.
  • Κατανάλωσε προϊόντα ολικής αλέσεως, όπως: μαύρο ψωμί, φρυγανιές ολικής, καστανό/αναποφλοίωτο ρύζι, δημητριακά/ζυμαρικά ολικής αλέσεως.
  • Να συνδυάζεις το κρέας ή το ψάρι σου με κάποιο αμυλούχο τρόφιμο (πατάτα, ρύζι, μακαρόνια, ψωμί) και να μην παραλείπεις ποτέ την κατανάλωση λαχανικών με τη μορφή σαλάτας στα κυρίως γεύματά σου.
  • Κατανάλωσε 1-2 φορές την εβδομάδα κόκκινο κρέας (μοσχάρι ή χοιρινό).
  • Κατανάλωσε 3 φορές εβδομαδιαία άσπρο κρέας (κοτόπουλο ή ψάρι).
  • Αύξησε την άσκηση σε 30-40min ώστε να δεις καλύτερα αποτελέσματα στον στόχο σου.

Ωστόσο, η συμβουλή ενός πτυχιούχου διατροφολόγου είναι αναγκαία προκειμένου να αξιολογήσει ακριβώς τις θρεπτικές ανάγκες του οργανισμού σου και να σου σχεδιάσει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής.

 

 

Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Γεωργία Καπώλη

Επιμέλεια: Ιωάννα Κούρου

READ more