“Θέλω να χάσω τα παχάκια της μέσης και λίπος από τα μπούτια, όμως δεν μπορώ να αντισταθώ σε πειρασμούς”.

“Θέλω να χάσω τα παχάκια της μέσης και λίπος από τα μπούτια, όμως δεν μπορώ να αντισταθώ σε πειρασμούς”. | tlife.gr

ΕΡΩΤΗΣΗ
Θέλω να χάσω τα παχάκια της μέσης και λίπος από τα μπούτια. Πάω γυμναστήριο 4 φορές την εβδομάδα, το πρόβλημα όμως είναι ότι δεν μπορώ να αντισταθώ εύκολα σε “πειρασμούς”. Μπορείτε να μου βρείτε μια εύκολη λύση για να χάσω 5-6 κιλά μέχρι το καλοκαίρι; Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Για να έχεις μια επιτυχή απώλεια κιλών θα πρέπει να ακολουθήσεις μια ισορροπημένη διατροφή με ρυθμό απώλειας βάρους 0,5-1 κιλό την εβδομάδα, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη απώλεια λίπους.

Θα σου προτείνω λοιπόν κάποιες διατροφικές συμβουλές τις οποίες μπορείς να ακολουθήσεις καθώς και να βελτιστοποιήσεις τις διατροφικές σου συνήθειες:

  • Αρχικά, θα πρέπει να έχεις καλή ψυχολογία για να πετύχεις τον στόχο σου.
  • Προσπάθησε να καταναλώνεις τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων και σε συγκεκριμένη ποσότητα και εβδομαδιαία συχνότητα.
  • Να ξεκινάς πάντα την μέρα σου με ένα πλούσιο πρωινό καθώς θα σου δώσει την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεσαι για το υπόλοιπο της ημέρας και θα σε κρατήσει χορτάτη.
  • Να καταναλώνεις καθημερινά 5-6 μερίδες φρούτα και λαχανικά εποχής.
  • Προσπάθησε το φαγητό σου να συνοδεύεται από άφθονη σαλάτα και να φροντίζεις να την καταναλώνεις πριν το φαγητό σου ώστε να καταναλώσεις λιγότερη ποσότητα από αυτό.
  • Να προτιμάς την κατανάλωση τροφίμων ολικής αλέσεως όπως δημητριακά και ζυμαρικά ολικής αλέσεως, καστανό ρύζι και πολύσπορο ή ολικής αλέσεως ψωμί.
  • Να καταναλώνεις καθημερινά 2-3 μερίδες ημιάπαχων γαλακτοκομικών προϊόντων, οι οποίες αντιστοιχούν σε 1 ποτήρι γάλα 1,5%, σε 1 κεσεδάκι γιαούρτι 1,5% και σε 30 γρ. τυρί.
  • Μην ξεχνάς να καταναλώνεις καθημερινά 8-10 ποτήρια νερό ώστε να ενυδατώνεται και να λειτουργεί σωστά ο οργανισμός σου.
  • Προσπάθησε να εντάξεις στην καθημερινότητά σου ξηρούς καρπούς και συγκεκριμένα 30 γραμμάρια ανάλατους.
  • Να καταναλώνεις 2 φορές την εβδομάδα ψάρι και συγκεκριμένα λιπαρά ψάρια.
  • Να καταναλώνεις 1-2 φορές την εβδομάδα όσπρια.
  • Το ελαιόλαδο θα πρέπει να αποτελεί την κύρια πηγή λίπους την διατροφή σου και να μην ξεπερνάει τις 2-3 κ.σ την ημέρα.
  • Να καταναλώνεις 1 φορά την εβδομάδα κόκκινο κρέας και 2-3 φορές λευκό κρέας.
  • Προσπάθησε να περιορίσεις το αλάτι στο φαγητό σου διότι προκαλεί κατακρατήσεις και να το αντικαταστήσεις με μπαχαρικά και μυρωδικά της αρεσκείας σου, ενισχύοντας έτσι την γεύση.
  • Να αποφεύγεις την κατανάλωση γλυκών, τηγανητών και λιπαρών τροφίμων γενικότερα γιατί λόγω του κορεσμένου λίπους που περιέχουν προσδίδουν στον οργανισμό κενές θερμίδες και όχι θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται. Όταν όμως έχεις όρεξη για γλυκό μπορείς να καταναλώσεις λίγη μαύρη σοκολάτα, φρούτα, ζελέ, γιαούρτι με μέλι, κανέλα και ξηρούς καρπούς.
  • Τέλος, βάλε την άσκηση στη ζωή σου. Αφιέρωσε 30-40 λεπτά κάθε μέρα για να γυμναστείς κάνοντας οποιοδήποτε είδος γυμναστικής όπως περπάτημα, τζόκινγκ, ασκήσεις με βάρη! Θα βοηθήσει σημαντικά στην απώλεια βάρους και θα σε τονώσει.

 

Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Γεωργία Καπώλη

Επιμέλεια: Ιωάννα Κούρου

 

READ more

Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου