7 συμβουλές υγιεινής διατροφής για να χάσεις τα κιλά των γιορτών

7 συμβουλές υγιεινής διατροφής για να χάσεις τα κιλά των γιορτών | tlife.gr

Μετά την αντίστροφη μέτρηση και την υποδοχή του νέου χρόνου, το μόνο που μας έμεινε να σκεφτόμαστε είναι οι ευχάριστες στιγμές που ζήσαμε, αλλά και το πόσο πολύ φάγαμε. Όχι δεν είσαι μόνη! Είναι η απάντηση που δώσαμε όλες στο γραφείο όταν ρωτούσαμε η μια την άλλη πως ήταν οι χριστουγεννιάτικες διακοπές. Έτσι είναι εξάλλου τα γιορτινά τραπέζια. Αφεθήκαμε ελεύθερες και χωρίς άρνηση φάγαμε και ήπιαμε οτιδήποτε περνούσε από μπροστά μας. Το αποτέλεσμα είναι ίδιο για όλες. Πήραμε κιλά ή τουλάχιστον έτσι νιώθουμε από το πρήξιμο και φούσκωμα των ημερών. Ναι αυτό συμβαίνει κάθε χρόνο!

Ας αφήσουμε όλα αυτά στο παρελθόν και ας θέσουμε νέους στόχους, μιας και αλλάξαμε χρονιά. Η Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας προτείνει εφτά απλές συμβουλές υγιεινής διατροφής για να απαλλαχτούμε από τα κιλά και λίπος που “φιλοξενήθηκαν” πάνω μας (και χωρίς τη θέλησή μας) τη χριστουγεννιάτικη περίοδο.

1.Σε πρώτη φάση θα πρέπει να απομακρύνεις τα γλυκά από το σπίτι. Μπορείς να τα μοιράσεις ή να τα χαρίσεις. Χωρίς αυτούς τους πειρασμούς θα είναι πιο εύκολο να μπεις σε πρόγραμμα.

2.Γέμισε το ψυγείο σου με φρούτα και λαχανικά για να είναι άμεσα διαθέσιμα για τις επόμενες ημέρες και για τις δύσκολες ώρες που πιθανώς θα πεινάς. Οι φυτικές ίνες θα βοηθήσουν περισσότερο στον κορεσμό και στη ρύθμιση του σακχάρου, ώστε να μην ζητάς γλυκό.

3.Οργάνωσε τα γεύματα των ημερών που θα ακολουθήσουν φτιάχνοντας ένα μενού που θα σε ικανοποιεί γευστικά, αλλά θα είναι και χαμηλό σε θερμίδες. Θυμήσου να εντάξεις και το ψάρι που λογικά θα έχεις καιρό να το καταναλώσεις.

4.Η αλήθεια είναι ότι μάλλον το παράκανες με τους υδατάνθρακες. Καλό είναι λοιπόν, τις επόμενες ημέρες να καταναλώσεις άπαχη πρωτεΐνη που θα σε χορτάσει και θα αυξήσει τις καύσεις σου.

5.Φρόντισε να ενυδατώσεις επαρκώς τον οργανισμό σου. Για την καύση του λίπους έχει βρεθεί πως είναι απαραίτητο το νερό και ειδικά αν έχεις πιει αρκετό αλκοόλ, είναι βέβαιο πως θα είσαι αφυδατωμένη.

6.Προσπάθησε να αυξήσεις την φυσική σου δραστηριότητα. Με τις γιορτές να έχουν τελειώσει, έχουν τελειώσει και τα άλλοθι! Ξεκίνησε δυναμικά τη χρονιά σου με μια άσκηση που θα σε ευχαριστεί και θα την κάνεις για αρκετό χρονικό διάστημα.

7.Προσπάθησε να δείξεις επιείκεια και να μην είσαι πολύ αυστηρή με τον εαυτό σου. Ακόμα και αν ξέφυγες μέσα στις γιορτές, υπάρχει τρόπος για να μπεις ξανά στους ρυθμούς σου. Λίγες τύψεις είναι αναμενόμενες και ίσως είναι σε κινητοποιήσουν. Ο πανικός όμως, θα φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα.

 

Επιμέλεια: Ιωάννα Κούρου

READ more

Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου