8 λόγοι, για τους οποίους πεινάς συνέχεια (ακόμα, και μετά το κυρίως γεύμα)!

8 λόγοι, για τους οποίους πεινάς συνέχεια (ακόμα, και μετά το κυρίως γεύμα)! | tlife.gr

Το στομάχι σου αρχίζει να γουργουρίζει. Η μύτη σου να σαγηνεύεται από θελκτικές γευστικές μυρωδιές. Ναι, πάλι εκεί. Το νιώθεις ξανά. Θες κάτι να φας. Φυσικά, αυτό το κάτι, μόνο υγιεινό δε θες να είναι. Γιατί, η λιγούρα θέλει το… λιπαρό της. Όλα αυτά, φυσικά, μισή ώρα μετά το φαγητό που κατανάλωσες. Κάποιες μέρες είναι δύσκολες, φίλη μου. Πεινάς, πεινάς, πεινάς, ενώ δεν μπορείς να πεις ότι το φαγάκι σου δεν το τρως.

Και, αρχίζεις να αναρωτιέσαι: Μα, καλά, τι κάνω λάθος; Τι πάει τόσο στραβά, που, αν και τρώω αρκετά συχνά, πεινάω, ακόμα και μετά από μία χορταστική μερίδα; Με νιώθεις; Πιστεύω πως ναι! Το θέμα, όμως, είναι πόσες φορές μέσα στην ημέρα και (φυσικά) το γιατί.

 

Σήμερα, λοιπόν, σου έχω μερικούς λόγους, για τους οποίους πεινάς κάθε στιγμή και κάθε λεπτό!

 

– Δε δημιουργείς πλήρη γεύματα. Αρχικά, ας αναφέρουμε το προφανές: Είτε θα γεμίζεις το πιάτο σου με ό,τι βρεις στην κουζίνα (όταν η όρεξη σου είναι στα χάι της), είτε (επειδή καλοκαίρι έρχεται και το θες το bikini body) θα το αφήνεις μισό. Και ό,τι αφήνουμε μισό, κάπου το ξανασυναντάμε. Στην περίπτωση μας, σε λιγότερο από μία ώρα. Το κλειδί, πάντως, είναι να δημιουργείς γεύματα, τα οποία θα περιέχουν τροφές, αντιπροσωπευτικές αρκετών θρεπτικών στοιχείων: πρωτεΐνη, υδατάνθρακες, καλά λιπαρά. Τα βασικά!

– Είσαι αγχωμένη. Ναι, πλέον είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι η ψυχολογία επηρεάζει τη σιλουέτα σου. Και το αντίθετο. Όταν νιώθεις το στρες να σε κυριεύει, το φαγητό (και ιδιαίτερα κάτι junk) είναι το καταφύγιο σου. Το ξέρουμε όλοι αυτό. Όμως, όσο το άγχος δε φεύγει, τόσο η όρεξη σου δεν τελειώνει.

– Έχεις κουραστεί υπερβολικά. «Χτυπάς» δεκάωρα στη δουλειά. Γυρνάς στο σπίτι και εκεί σε περιμένουν οι… υποχρεώσεις. Η ενέργεια σου εξαντλείται. Αυτό, όμως, που ζητά το σώμα σου δεν είναι τροφή, αλλά έναν ποιοτικό και αποδοτικό ύπνο.

– Τσιμπολογάς στο δρόμο. Μόλις το φανάρι ανάψει κόκκινο. Στο μποτιλιάρισμα, που σε κρατά μακριά από το σπίτι σου. Σύμφωνα με τους ειδικούς, τα συγκεκριμένα γεύματα είναι τα πιο ατελή, αφού στην πραγματικότητα καταναλώνεις οτιδήποτε βρεις μπροστά σου, μη δίνοντας σημασία για την ποιότητα της τροφής.

– Βαριέσαι. Say «Hi» To Myself! Κάθε φορά που δεν έχω τι να κάνω, η λύση μου είναι το φαγητό. Πίστεψε με, αν ενώσω τα «ας δοκιμάσω μία κουταλιά από αυτό» μίας μέρας, που ο χρόνος κυλάει βασανιστικά αργά, θα σχηματιστεί τουλάχιστον μιάμιση κανονική μερίδα. Και, σκέψου ότι πεινάω, λόγω βαρεμάρας και όχι για να επιβιώσω…

– Τρως με λάθος σειρά. Δηλαδή το γλυκό, πριν από το αλμυρό. Σύμφωνα με έρευνες, αυτή η σειρά ταράζει τα επίπεδα ζαχάρου στο αίμα, με αποτέλεσμα ο εγκέφαλος να στέλνει αρκετά συχνά το μήνυμα: «Πεινάω και θέλω τώρα να φάω!».

– Τσέκαρε την ινσουλίνη σου. Αν στις παραπάνω περιπτώσεις δε βρίσκεις τον εαυτό σου, τότε κάνε μία επίσκεψη στο διατροφολόγο ή στο παθολόγο σου. Μπορεί η αιτία να βρίσκεται στην ινσουλίνη σου, η οποία πάσχει από συνεχείς διακυμάνσεις.

– Δε ξεκολλάς από το #foodporn. Δε ξέρω αν το instagram καταστρέφει τη ζωή μας, τη διατροφή μας, όμως, σίγουρα. Θέλω να είσαι ειλικρινής: Πόσες φορές, όμως, ενώ έχεις απολαύσει μια χαρά το φαγάκι σου, σκρολάρεις το #foodporn και θες να φας ακόμα και τον εαυτό σου; Εγώ, μόλις τώρα.

 

READ more