Έξυπνες συμβουλές για να “ξεγελάσεις” την όρεξή σου και να τρως λιγότερο

Έξυπνες συμβουλές για να “ξεγελάσεις” την όρεξή σου και να τρως λιγότερο | tlife.gr

Αν θέλεις να χάσεις κιλά κι έχεις βάλει στόχο να αποκτήσεις μια όμορφη σιλουέτα, θα πρέπει να δώσεις βάση σε κάτι πολύ σημαντικό: εκτός από την ποιότητα του φαγητού σου, καλό είναι να προσέξεις και τον τρόπο που το καταναλώνεις. Ναι ναι, ξέρω ότι εκείνη τη στιγμή που βλέπεις το μεσημεριανό σου θέλεις απλά να το φας όλο μέσα σε ένα λεπτό για να αποκτήσεις ενέργεια και να συνεχίσεις τις δουλειές σου, αλλά θέλω να με εμπιστευτείς και να με προσέξεις. Βασικά όχι εμένα, αλλά την Διαιτολόγο – Διατροφολόγο Έφη Γεωργανά, η οποία σου δίνει έξυπνες συμβουλές που πρέπει να υιοθετήσεις στη διάρκεια της κατανάλωσης των γευμάτων σου και που θα σε βοηθήσουν να τρως λιγότερο, να νιώθεις πιο χορτασμένη, να λαμβάνεις όλα τα θρεπτικά συστατικά και να μην νιώθεις πρησμένη. Φυσικά όλα αυτά θα σε φέρουν ένα βήμα πιο κοντά στην απόκτηση ενός ωραίου σώματος. Ο λόγος στην ειδικό…

Γνωρίζουμε έως τώρα ότι το φαγητό που καταναλώνουμε κατά την διάρκεια της ημέρας, παίζει σημαντικό ρόλο για την επίτευξη του στόχου μας στην απώλεια του βάρους μας. Αναρωτηθήκατε ποτέ όμως, πόσο σημαντική είναι η διαδικασία που ακολουθούμε ή ο χρόνος που αφιερώνουμε κατά την διάρκεια των γευμάτων μας; Σημειώστε λοιπόν μερικά από τα παρακάτω tips έτσι ώστε να επιτύχουμε τους στόχους μας:

1.Πριν ξεκινήσετε το γεύμα σας βάλτε χρονόμετρο στο κινητό σας για 20 λεπτά
Το αργό μάσημα της τροφής δημιουργεί το αίσθημα της πληρότητας και του κορεσμού.

2.Αφήστε το κινητό, το tablet ή την χρήση της τηλεόρασης για λίγο στην άκρη
Έρευνες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση φαγητού μπροστά στη τηλεόραση ή το κινητό προκαλεί την αύξηση κατανάλωσης λιπαρών και σακχάρων άρα και κατά συνέπεια θερμίδων.

3.Μασήστε πολύ καλά την μπουκιά σας προτού ακολουθήσει η επόμενη
Το αργό μάσημα της τροφής δημιουργεί το αίσθημα της πληρότητας και του κορεσμού. Έτσι, αισθάνεστε ότι έχετε χορτάσει πιο γρήγορα. Με την ίδια διαδικασία γίνεται σωστά η πέψη και η απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών από τον οργανισμό.

4.Καταναλώστε το φαγητό σας ήρεμα, δίχως άγχος
Ερευνητές αναφέρουν ότι συνήθως καταναλώνουμε περισσότερο φαγητό όταν είμαστε αγχωμένοι ή γενικότερα όταν βρισκόμαστε σε μία έντονη συναισθηματική κατάσταση. Πάρτε λοιπόν χρόνο, βάλτε χαλαρή μουσική, σκεφτείτε κάτι όμορφο και απολαύστε συνετά το γεύμα σας δίχως προβληματισμούς για λίγο.

5.Προσπαθήστε να καταναλώσετε το γεύμα σας με το αντίθετο του “καλού” σας χεριού
Αυτό θα σας κάνει να μη τρώτε λαίμαργα και έτσι θα μειώσετε κατά πολύ την ποσότητα της τροφής που θα καταναλώσετε αφού θα έχετε ήδη κουραστεί.

6.Σταματήστε για 5 λεπτά και σκεφτείτε εάν πραγματικά θέλετε να φάτε
Τέλος, πριν ανοίξετε λοιπόν την πόρτα του ψυγείου, σταματήστε για 5 λεπτά και σκεφτείτε εάν πραγματικά θέλετε να φάτε και εάν αυτό που επιθυμείτε να καταναλώστε θα σας ωφελήσει ή τελικά θα σας επιβαρύνει. Θα δείτε ότι, σε δεύτερη ανάγνωση, μπορεί να αναθεωρήσετε!

READ more