Εύκολες συμβουλές για να καταπολεμήσεις την κυτταρίτιδα πριν σε βρει το καλοκαίρι

Εύκολες συμβουλές για να καταπολεμήσεις την κυτταρίτιδα πριν σε βρει το καλοκαίρι | tlife.gr

Διαβάζεις τη λέξη “κυτταρίτιδα” και τη λέξη “καλοκαίρι”, και μονολογείς από μέσα σου “Τι λέει τώρα αυτή η editor;”. Θα είμαι ειλικρινής μαζί σου, αγαπητή μου αναγνώστρια. Η καταπολέμηση της κυτταρίτιδας δεν είναι μια εύκολη διαδικασία, όπως είναι σε κάποιες περιπτώσεις το αδυνάτισμα. Για να εξαφανίσεις από πάνω σου αυτήν την όψη που μοιάζει με φλούδα πορτοκαλιού, χρειάζεσαι σε πρώτη φάση επιμονή, υπομονή, αποφασιστικότητα και χρόνο, και σε δεύτερη φάση τις ιδανικές συμβουλές για να πετύχεις στο στόχο σου. Η πρώτη φάση αφορά εσένα και φαντάζομαι ότι για να πάτησες “κλικ” σε αυτό το θέμα τα έχεις όλα αυτά. Για τη δεύτερη φάση έχω ήδη προνοήσει εγώ. Για αυτό και σε συνεργασία με την Κλινική Διαιτολόγο – Διατροφολόγο Κλειώ Δημητριάδου, σου προτείνουμε κάποιες βασικές συμβουλές και κάποιους διατροφικούς κανόνες, αφού πρώτα σου εξηγούμε τι είναι η κυτταρίτιδα και σε ποιους επιλέγει να εμφανιστεί.

Ξεκίνα από σήμερα λοιπόν, την προσπάθειά σου, έτσι ώστε να έχεις ένα αψεγάδιαστο και χωρίς “λακουβάκια” σώμα, μέχρι το καλοκαίρι.

 

ΠΡΩΤΟΝ: ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ

No 1: Ένα άδικο “γεγονός” που αφορά 7 στις 8 γυναίκες, ακόμα και όσες δεν έχουν παραπάνω κιλά.

Νο 2: Η αντιαισθητική όψη φλοιού πορτοκαλιού του δέρματος που εμφανίζεται κυρίως στους μηρούς, στους γλουτούς, στο στομάχι, στις γάμπες και στα μπράτσα.

Νο 3: Η εναπόθεση νερού και λίπους ανάμεσα στο δέρμα και στη στιβάδα που βρίσκεται ακριβώς από κάτω. Δημιουργείται από κακή τοπική αιμάτωση, η οποία έχει ως αποτέλεσμα τα λιποκύτταρα εκείνης της περιοχής να μην τρέφονται καλά. Έτσι ο οργανισμός, αντί να αναδομεί και να καίει το λίπος, το στέλνει να αποθηκευτεί στα λιποκύτταρα εκείνα που το έχουν πιο πολύ ανάγκη για να τραφούν.

 

ΔΕΥΤΕΡΟΝ: ΓΙΑΤΙ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ

Μπορεί ο παράγοντας κληρονομικότητα να μην αλλάζει, αλλά μπορείς να αλλάξεις όλα τα υπόλοιπα: τη διατροφή σου, το βάρος σου, τη φυσική σου δραστηριότητα, το κάπνισμα και την κατανάλωση αλκοόλ!

 

ΤΡΙΤΟΝ: ΤΙ ΝΑ ΦΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙΣ

Τα στοιχεία που θα σε γλιτώσουν από την κυτταρίτιδα είναι όλα τα αντιοξειδωτικά:

  • Βιταμίνη Α (καρότο, κολοκύθα, γαλακτοκομικά, συκώτι)
  • Βιταμίνη Ε (δημητριακά, ξηροί καρποί, ελαιόλαδο)
  • Βιταμίνη C (εσπεριδοειδή)
  • Σελήνιο (καρύδια Βραζιλίας, ψάρι, κρέας)
  • Ω-3 λιπαρά οξέα (ψάρια, θαλασσινά, ξηροί καρποί)
  • Ασβέστιο (γαλακτοκομικά, πράσινα φυλλώδη λαχανικά)
  • Φυλλικό οξύ (όσπρια, εντόσθια, χυμός πορτοκαλιού)
  • Φυτικές ίνες για την καλύτερη λειτουργία και αποτοξίνωση του πεπτικού συστήματος

 

ΤΕΤΑΡΤΟΝ: ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙΣ ΤΟΝ “ΕΧΘΡΟ”

1. Πίνε όσο περισσότερο νερό μπορείς! Ενυδατώνεσαι και βοηθάς τον οργανισμό σου να μην κάνει κατακράτηση υγρών!

2. Περιόρισε όσο γίνεται το αλάτι, γιατί προκαλεί κατακράτηση υγρών και εντείνει την εμφάνιση της κυτταρίτιδας.

3. Βγάλε τη ζάχαρη από τη ζωή σου και χρησιμοποίησε κάποιο υποκατάστατο.

4. Αντικατέστησε τον καφέ με πράσινο τσάι ή με κάποιο ρόφημα με διουρητικές ιδιότητες πχ. συνδυασμός: λουίζα – ταραξάκο – χαμομήλι.

5. Προσπάθησε να κάνεις αερόβια άσκηση 30 λεπτά μέρα παρά μέρα και μέτρα τους παλμούς σου!

6. Η ποσότητα της κάθε σαλάτας είναι ένα βαθύ πιάτο και σε αυτήν μπορείς να χρησιμοποιήσεις 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο, μυρωδικά, λεμόνι, ξύδι.

7. Προσπάθησε να καταναλώνεις τα γεύματα κάθε 3 ώρες περίπου.

8. Θυμήσου: 1 φρούτο = 1 μήλο, 1 πορτοκάλι, 1 αχλάδι, 1 ακτινίδιο, 5 φράουλες, 2 μανταρίνια, ½ μπανάνα, 3 φέτες ανανά.

 

Επιμέλεια: Ιωάννα Κούρου

READ more