Night routine: Έξι συμβουλές για καλύτερο και πιο ποιοτικό ύπνο

Night routine: Έξι συμβουλές για καλύτερο και πιο ποιοτικό ύπνο | tlife.gr

Οι περισσότερες (και πιο ευνοημένες) περιμένουμε πως και πως τις γιορτές για να ξεκουραστούμε και να κοιμηθούμε λίγο παραπάνω! Ο ύπνος είναι σαν ένα διάλειμμα που χρειάζεται το σώμα, είναι ζωτικής σημασίας και δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην τον αποζητάει. Οι ειδικοί λένε ότι πρέπει καθημερινά να κοιμόμαστε εφτά έως οχτώ ώρες, αλλά εξίσου σημαντικό είναι και το κατά πόσο ποιοτικός είναι ο ύπνος σου.

Επειδή έρχονται γιορτές και φαντάζομαι ότι θα έχεις λίγο περισσότερο χρόνο από ότι συνήθως, αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σου έξι συμβουλές για να κοιμάσαι καλύτερα. Στην ουσία πρόκειται για μια ρουτίνα που πρέπει να ακολουθείς πριν πέσεις στο κρεβάτι η οποία θα σου προσφέρει χαλάρωση, θα αποβάλλει το άγχος και θα την υπερένταση της ημέρας.

Καιρός λοιπόν, να ακούσεις το σώμα σου, να περιποιηθείς λίγο περισσότερο τον εαυτό σου και να του προσφέρεις ότι του αξίζει. Και ξέρεις τι είναι αυτό; Ένας καλός και ποιοτικός ύπνος.

ΒΗΜΑ #1
Φρόντισε να έχεις πάντα στο σπίτι σου έλαιο λεβάντας. Ψέκασέ το στο δωμάτιό σου, στα μαξιλάρια και στα σκεπάσματά σου. Η λεβάντα έχει την ικανότητα να ηρεμεί το σώμα και το μυαλό. Εναλλακτικά, βάλε μέσα στην μαξιλαροθήκη σου ένα κλωναράκι λεβάντας.

ΒΗΜΑ #2
Περιποιήσου το πρόσωπο και το δέρμα σου. Κάνε ένα χλιαρό ντους, βούρτσισε τα δόντια σου, κάνε απολέπιση στο πρόσωπό σου και βάλε ενυδατική. Με αυτόν τον τρόπο θα καθαρίσεις τους φραγμένους πόρους, θα αφήσεις το δέρμα σου να αναπνεύσει και θα νιώσεις πιο φρέσκια.

ΒΗΜΑ #3
Βάλε το νερό να βράζει και απόλαυσε ένα φλιτζάνι χαμομήλι. Το χαμομήλι χαρακτηρίζεται από τις χαλαρωτικές του ιδιότητες, καθώς και από την ικανότητά” του να καταπραΰνει τους πόνους στο στομάχι.

ΒΗΜΑ #4
Κάνε ασκήσεις stretch ώστε να χαλαρώσει το σώμα σου από τη δύσκολη καθημερινότητα. Τέντωσε τα χέρια και τα πόδια σου, ίσιωσε την πλάτη σου και κάνε ένα ελαφρύ μασάζ στο σβέρκο σου.

ΒΗΜΑ #5
Άφησε το ραδιόφωνο να παίξει ένα χαλαρωτικό τραγούδι σε χαμηλή ένταση. Εναλλακτικά, μπορείς να βάλεις διάφορους ήχους που θα βρεις στο διαδίκτυο, όπως τρεχούμενα νερά ή κελαϊδίσματα.

ΒΗΜΑ #6
Πριν κλείσεις τα μάτια σου, κάτσε λίγο με τον εαυτό σου και κάνε θετικές σκέψεις. Μην αναλώνεις τον πολύτιμο χρόνο σου βλέποντας τηλεόραση ή χαζεύοντας στο κινητό.

READ more