Οι 5 αλλαγές που πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου, για να δεις την κοιλιά σου…επίπεδη!

Οι 5 αλλαγές που πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου, για να δεις την κοιλιά σου…επίπεδη! | tlife.gr

Ναι, υπάρχουν και οι δύσκολες ημέρες. Εκείνες που παίρνουμε τη γενναία απόφαση να κοιταχθούμε στον καθρέφτη και να παρατηρήσουμε την πρόοδο μας. Κοιτάμε από την κορυφή έως τα νύχια. Όμως, κάπου στη μέση, διαπιστώνουμε ότι η κοιλιά μας είναι λίγο πιο φουσκωμένη από το φυσιολογικό. Εντάξει, σε όλους μας συμβαίνει. Συνήθως, δεν μπορούμε να ανακαλύψουμε την αιτία του… πρηξίματος. Και εκεί απογοητευόμαστε λίγο. Με νιώθεις; Είμαι σίγουρος πως ναι!

Αρχικά, κράτησε στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι το είδος του φαγητού που τρως, ο τρόπος (αργά ή γρήγορα), με τον οποίο μασάς την τροφή, και ακόμα το πόσο συγκεντρωμένη είσαι, την ώρα του δείπνου κατέχουν κομβικό ρόλο στο μεταβολισμό της τροφής.

 

Σήμερα, λοιπόν, σου έχω 5 tips, τα οποία αν εφαρμόσεις σε κάθε σου γεύμα, θα δεις την ενέργεια σου να αυξάνεται και τη μέση σου να μειώνεται! Ooh La La!

 

– Πρόσθεσε στο φαγητό σου… καλά συστατικά. Για την ακρίβεια, άφησε τα να γίνουν η βάση της τροφής σου. Οι πρώτες της ύλες. Τα τρόφιμα πλούσια σε…. τεχνική επεξεργασία και συντηρητικά μπορούν να βλάψουν σοβαρά το «κάλυμμα» του εντέρου σου, προκαλώντας ακόμη και χρόνια προβλήματα και στομαχικές διαταραχές. Για αυτό, την επόμενη φορά που θες να μαγειρέψεις τα λαδερά σου, προτίμησε φρέσκα λαχανικά, και όχι εκείνα, που αντέχουν στην κατάψυξη μέχρι και δύο χρόνια. Επίσης, νομίζω ότι προλαβαίνεις να φτιάξεις τη σαλάτα μόνη σου. Άρα, ξέρεις γιατί πρέπει να την προτιμήσεις από τις έτοιμες και συσκευασμένες.

– Πάρε το χρόνο σου. Η στιγμή του φαγητού είναι ιερή. Θέλει το χρόνο της. Το κάθε επιπλέον λεπτό προσφέρει μία σπίθα απόλαυσης. Επίσης, σε βοηθάει να τρως λιγότερο. Γιατί, ο εγκέφαλος, ο οποίος βρίσκεται πίσω από όλα, νιώθει το αίσθημα του κορεσμού νωρίτερα, καθώς αντιλαμβάνεται, επειδή μασάς σιγά – σιγά, ότι έχεις φάει μεγάλη ποσότητα φαγητού. Η πραγματικότητα, όμως, διαφέρει…

– Μην μπουκώνεις. Κατά βάθος, όλοι μας γνωρίζουμε πότε έχουμε χορτάσει και πότε τρώμε απλά για την παρέα ή την απόλαυση. Άκουσε την εσωτερική σου φωνή. Νιώσε τον οργανισμό σου. Τη στιγμή που το «καμπανάκι» χτυπήσει, μην το αγνοήσεις.

– Προτίμησε στερεές τροφές. Γιατί το ποτό, πόσο να το μασήσεις; Οι ειδικοί συμβουλεύουν μία φορά την εβδομάδα να τρώμε το φαγητό μας στον ατμό. Ναι, αυτή τη στιγμή, είπες «αποκλείεται!». Όμως, επειδή το δοκίμασα πρόσφατα, έχω να σου πω ότι τελικά μια χαρά γεύση έχει το κοτόπουλο και τα λαχανικά, γίνονται πολύ καλύτερα από ότι στο φούρνο ή στο grill.

– Περιόρισε τα αναψυκτικά ή το αλκοόλ. Το αλκοόλ ή η υπερβολική ποσότητα αναψυκτικών, την ώρα του μεσημεριανού, διαταράσσουν το PH του οργανισμού, με αποτέλεσμα το γαστρικό υγρό και τα ειδικά ένζυμα, να μην μπορούν να διασπάσουν τη δομή των τροφών. Έτσι, ο μεταβολισμός υπολειτουργεί και το αδυνάτισμα… αργεί. Για αυτό, καλύτερα φρέσκο (και δροσερό) νερό.

READ more