Πώς να μείνεις πιστή στο Fitness πρόγραμμα σου, τώρα που έξω έχει κρύο!

Πώς να μείνεις πιστή στο Fitness πρόγραμμα σου, τώρα που έξω έχει κρύο! | tlife.gr

Σήμερα, λέω να ξεκινήσουμε την πρωινή μας κουβέντα, λίγο διαφορετικά. Λέω να σου εξομολογηθώ έναν προβληματισμό μου. Λοιπόν, ένας από τους στόχους, που έθεσα, για τη νέα χρονιά είναι να εντάξω ξανά τη γυμναστική στην εβδομαδιαία μου ρουτίνα. Ναι, το είπα. Και (περιέργως) το εννοώ. Ίσως γιατί θέλω να κάνω κάτι διαφορετικό, για να σπάσει η μονοτονία. Ίσως, επειδή (όσο απίστευτο και αν ακουστεί) κάπως μου έλειψε.

Και πάνω που ήμουν έτοιμος να φορέσω τα αθλητικά μου και να υιοθετήσω και εγώ ένα πιο Fitness Lifestyle, τσουπ, έρχεται το κρύο ξανά. Μας περίμενε στη γωνία, δεν εξηγείται αλλιώς. Οι χαμηλές θερμοκρασίες ήρθαν και η διάθεση μου να αθληθώ έφυγε. Και αν νομίζεις ότι υπερβάλλω, ρίξε μία ματιά σε όσα υποστηρίζει ειδικός, σχετικά με το πόσο η θερμοκρασία επηρεάζει την όρεξη σου να αρχίσεις το τρέξιμο και τις ασκήσεις με βάρη.

«Το να ξυπνάς και να έχεις όρεξη για το γυμναστήριο είναι πολύ πιο εύκολο, όταν ο ήλιος λάμπει και το μυαλό σου είναι σε mood διακοπών. Τίποτα, όμως, από τα δύο δεν υπάρχει τους χειμερινούς μήνες» αναφέρει χαρακτηριστικά.

 

Πώς, λοιπόν, μπορείς να μείνεις πιστή στη Fitness Routine σου το χειμώνα (γιατί παράδειγμα προς μίμηση δεν είμαι);

 

– Γίνε αυστηρός κριτής του εαυτού σου. Κοίτα τον εαυτό σου στον καθρέφτη και όσο παρατηρείς το σώμα σου, κάνε τις εξής ερωτήσεις: «Πόσο έφαγες τις εορτές; Πόσο ξεπέρασες το επιτρεπτό; Πόσο πιστή παραμένεις στη διατροφή σου μετά το πέρας της εορταστικής περιόδου;». Γιατί, μπορεί να θεωρείς την άποψη ότι το bikini body «χτίζεται» το χειμώνα εντελώς cliche, όμως, σύμφωνα με την επιστήμη, έχει βάση. Και μάλιστα, γερή. Για αυτό, με τη συγκεκριμένη σκέψη στο μυαλό, φόρα τα αθλητικά σου και συνέχισε την προσπάθεια! Άλλωστε, κανείς δεν αποκτά το τέλειο σώμα για την παραλία, τον… Μάιο.

– Θέσε ρεαλιστικούς στόχους. Προσπάθησε να αποφύγεις τις υπερβολές. Θα απογοητευτείς από την αλλαγή που τόσο πολύ επιθυμείς, αλλά δε βλέπεις και θα σταματήσεις τις ασκήσεις σου στο πι και φι.

– Διάλεξε ασκήσεις που σου αρέσουν. Δεν είναι όλοι για όλα. Και όλες οι ασκήσεις για όλους. Προτού ξεκινήσεις μία τυπική προπόνηση, ρίξε μία ματιά στα διάφορα sport, που μπορείς να κάνεις στο πλησιέστερο γυμναστήριο και επίλεξε εκείνο που σε κάνει να χαίρεσαι και λίγο. Άλλωστε, με χαμόγελο όλα γίνονται ευκολότερα.

– Σκέψου μακροπρόθεσμα. Μην αφήσεις τη διορατικότητα σου στην άκρη. Ναι, όλα σου τα απογεύματα θα έχουν από μία υποχρέωση. Αν, όμως, το θες πραγματικά, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα κατορθώσεις να βρεις χρόνο και για την προπόνηση σου. Όλα τα μπορείς!

– Τοποθέτησε την προπόνηση σου, πριν από το πάρτι ή την επαγγελματική έξοδο. Ναι, μπορεί να σου φαίνεται παράδοξο, όμως, οι ενδορφίνες που εκρήγνυνται, κατά τη διάρκεια της άσκησης, θα σε αποφορτίσουν, μετά από μία άκρως κουραστική ημέρα. Μετά το ντους, φόρεσε τα καλά σου και ετοιμάσουν να περάσεις υπέροχα!

READ more