Πώς το αλκοόλ μπορεί να επηρεάσει τη Fitness Routine σου;

Πώς το αλκοόλ μπορεί να επηρεάσει τη Fitness Routine σου; | tlife.gr

Οι γιορτές τελείωσαν, όμως, άφησαν πίσω τους ορισμένα κατάλοιπα ή νέες συνήθειες, που ξεκίνησαν με το μία φορά και άλλη καμία, αλλά, η πραγματικότητα αποδείχθηκε εντελώς διαφορετική. Για παράδειγμα, εγώ που ήμουν ξεκάθαρα λάτρης των αλμυρών σνακ, τώρα δεν μπορώ να αποχωριστώ το γλυκό μου. Από την άλλη, αρκετές φίλες μου λατρεύουν να ολοκληρώνουν μία πολύ κουραστική (και γεμάτη) ημέρα με ένα (τουλάχιστον) ποτήρι κόκκινο κρασί. Άλλωστε, όλοι χρειαζόμαστε ένα κίνητρο, προκειμένου να ανταποκριθούμε πλήρως στις υποχρεώσεις μας.

Επίτρεψε μου, όμως, να σταθώ λίγο παραπάνω στην περίπτωση του κόκκινου κρασιού ειδικότερα, αλλά του αλκοόλ γενικότερα. Κράτησε, λοιπόν, στο πίσω μέρος του μυαλού σου Fitness – Girl ότι η αποφυγή του αλκοόλ μόνο θετικά έχει να προσφέρει στο σώμα σου, το οποίο χωρίς τη συγκεκριμένη ουσία μπορεί να αποκομίσει τα οφέλη κάθε προπόνησης που πραγματοποιείς.

 

Πώς, όμως, το αλκοόλ μπορεί να επηρεάσει τη Fitness Routine σου;

 

– Σε αφυδατώνει πριν καν ξεκινήσεις τις ασκήσεις σου. Και, πώς μετά να έχεις όρεξη να αθληθείς; Όπως αναφέρουν, χαρακτηριστικά, αρκετοί διατροφολόγοι αν το αλκοόλ ρέει στις φλέβες σου, ο καρδιακός ρυθμός θα αυξηθεί πολύ γρηγορότερα από το συνηθισμένο και η θερμοκρασία του σώματος σου θα χτυπήσει τιμές ελληνικού καλοκαιριού, καθιστώντας την άσκηση αδύνατον να πραγματοποιηθεί. Επίσης, αν είσαι θαρραλέα και αποφασίσεις να ξεκινήσεις το διάδρομο, ετοιμάσου να ιδρώσεις περισσότερο από ότι συνήθως. Αποτέλεσμα; Μετά τη γυμναστική, το σώμα σου θα είναι πιο αφυδατωμένο και το δέρμα σου πιο ξηρό από ποτέ.

– Ετοιμάσου για κάθε είδους μυική βλάβη. Ναι, το αλκοόλ είναι ο ένοχος, στον οποίο πρέπει να αποδώσεις την ευθύνη, όταν παθαίνεις κράμπες ή το γαλακτικό οξύ βρίσκεται σε έλλειψη, με αποτέλεσμα οι μύες να μην μπορούν να χαλαρώσουν, να αποκτήσουν όγκο και να επουλωθούν.

– Πολλή ζάχαρη σημαίνει αρκετά προβλήματα. Πλούσιο σε ζάχαρη ένα ποτήρι γεμάτο με αλκοόλ φορτώνει τον οργανισμό σου με υψηλά ποσοστά γλυκόζης. Η ξαφνική αύξηση της συγκεκριμένης ουσίας θέτει το σώμα σου σε μία κατάσταση φλεγμονής, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε φούσκωμα, κατακράτηση υγρών και υπερβολική κόπωση.

– Ο μεταβολισμός σου… πέφτει. Χάρη στις ουσίες που εκκρίνει το αλκοόλ, το πεπτικό σου σύστημα, το στομάχι, αλλά και το έντερο σου αρχίζουν να… τεμπελιάζουν. Ο ρυθμός με τον οποίο απορροφούνται τα θρεπτικά στοιχεία μειώνονται, με αποτέλεσμα ο μεταβολισμός σου να γίνεται αργός. Και εσύ να αναρωτιέσαι γιατί, ενώ δεν τρως περισσότερο, ο αριθμός στη ζυγαριά δεν λέει να πάρει τα… κάτω του.

– Την επομένη του ποτού, ετοιμάσου για λιπαρές τροφές. Σύμφωνα με τους ειδικούς, το αλκοόλ εκκρίνει μία χημική ουσία στον εγκέφαλο που ονομάζεται «γαλανίνη«. Η τελευταία σε κάνει να πεινάς, να έχεις λιγούρες και στο μυαλό σου να έχεις μόνο το Junk-Food. Για αυτό, λοιπόν, κάθε βραδιά που ξεκινά με ποτό, ολοκληρώνεται με κάτι λιπαρό.

 

 

READ more