Στο γραφείο: Τι να προσέξεις και τι μπορείς να κάνεις για να μην χαλάσεις τη δίαιτα σου!

Στο γραφείο: Τι να προσέξεις και τι μπορείς να κάνεις για να μην χαλάσεις τη δίαιτα σου! | tlife.gr

Γραφείο. Η λέξη που ήρθε, για να ανατρέψει την καθημερινότητά σου. Όχι, όμως, και τη δίαιτα σου. Γιατί, πλέον, γνωρίζεις πολύ καλά ότι το καλοκαίρι έφθασε και γιατί, μετά από πολλή σκέψη, πήρες την απόφαση να προσέξεις περισσότερο τη διατροφή σου. Και μέχρι στιγμής το έχεις καταφέρει. Άριστα! Στο γραφείο, όμως, οι διατροφικοί κίνδυνοι είναι πολλοί, και όχι τόσο υγιεινοί και θρεπτικοί. Για αυτό, πρέπει να έχεις τα μάτια σου δεκατέσσερα και το στομάχι σου χορτάτο. Τι πρέπει να αποφύγεις; Τι είναι καλύτερο να προτιμήσεις; Για να δούμε…

Τι να προτιμήσεις…

Πριν φύγεις από το σπίτι, να έχεις φάει το πρωινό σου. Είναι δύσκολο να μην το παραλείπεις, αλλά σκέψου ότι δέκα λεπτά μπορούν να γίνουν σωτήρια για τη σιλουέτα σου. Απόλαυσε το πλήρες πρωινό σου, πιες τον καφέ και το φυσικό χυμό σου. Έτσι, και αργότερα θα καταναλώσεις το δεκατιανό σου και οι πιθανότητες να ενδώσεις σε τροφές ανθυγιεινές μειώνονται δραστικά. Τέλειο;

– Να έχεις πάντα στην τσάντα σου ένα μπουκάλι με κρύο νερό. Όπως μας είχε αναφέρει πρόσφατα η ειδικός, ένας από τους βασικούς λόγους που η κοιλιά μας γουργουρίζει συχνά είναι η αφυδάτωση. Ειδικά, τώρα, που τις θερμοκρασίες δεν τις λες και χαμηλές. Κάθε άλλο. Τη στιγμή, λοιπόν, που θα νιώσεις τη λιγούρα να σου «χτυπά» την πόρτα, πιες άφθονο νερό και παρέτεινε την όρεξη σου για μετά.

– Στο συρτάρι σου να έχεις πάντα κρυμμένο ένα υγιεινό σνακ. Αμύγδαλα, ανάλατους ξηρούς καρπούς και οτιδήποτε ακόμη περνάει αυτή τη στιγμή από το μυαλό σου. Σωτήριο. Ειδικά, κατά τις 3, που η επιθυμία για μεσημεριανό κρούει τον κώδωνα του κινδύνου (της σιλουέτας σου).

– Ταπεράκι, ταπεράκι, ταπεράκι. Με σπιτικό φαγητό. Δε θα βαρεθώ να το επαναλαμβάνω. Ο καλύτερος τρόπος για να μείνεις πιστή τόσο στα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι, όσο και στη… μερίδα (που «φλερτάρει» επικίνδυνα με την πιθανότητα να ξεφύγει)!

– Βάλε στη ζωή σου υγιεινά σνακ: κουλούρι με σουσάμι, μπάρες δημητριακών, ανάλατους ξηρούς καρπούς,  φρέσκα ή και αποξηραμένα φρούτα, γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά. Και κοίτα να δεις πόσο νόστιμα είναι!

Τι να αποφύγεις…

– Τα πολλά γλυκά. Ναι, ένα ίσον κανένα. Ναι, γιορτάζει ένας αγαπημένος σου συνάδελφος και δεν μπορείς να μην απολαύσεις το γλύκισμα που σου προσφέρει. Και ποιος είπε να μην το κάνεις; Απλά, όχι σε καθημερινή βάση. Και, φυσικά, να μείνεις στο πρώτο κέρασμα και μη ζητήσεις δεύτερο… Όσο και να σου αρέσει!

– Το delivery. Και επιστροφή στο γραφείο και μαγειρική κάθε βράδυ, για να έχεις σπιτικό φαγητό; Too Hard To Be True. Αλλά, πρέπει να γίνει. Δε χρειάζεται να γίνεις η επόμενη MasterChef, μπορείς, όμως, να ετοιμάσεις απλά και θρεπτικά γεύματα, τα οποία θα καταπολεμήσουν την αίσθηση της πείνας, που νιώθεις να σε κυριεύει.

– Να αφήνεις το στομάχι σου άδειο για πολλές ώρες. Τα μικρά και συχνά γεύματα ενεργοποιούν τον μεταβολισμό σου και τον βοηθούν να «κάψει» γρηγορότερα τις θερμίδες και το περιττό λίπος. Για αυτό, μην τα παραλείπεις.

– Το φαγητό μαζί με τους συναδέλφους. Ναι, είναι υπέροχο να μπορείς να τρως και να μιλάς, παράλληλα, με τους φίλους σου. Όμως, είναι και εξίσου επικίνδυνο, αφού με τα πολλά τα «λέγε, λέγε», οι πιθανότητες να παρασυρθείς και να τσιμπήσεις κάτι πιο ανθυγιεινό αυξάνονται στο έπακρον. Για αυτό, απόλαυσε το γεύμα σου, όσο οι άλλοι δουλεύουν.

READ more