Τα μικρά σημάδια που φανερώνουν ότι έχεις αρχίσει να αδυνατίζεις…

Τα μικρά σημάδια που φανερώνουν ότι έχεις αρχίσει να αδυνατίζεις… | tlife.gr

Όταν αποφασίζουμε να ξεκινήσουμε δίαιτα, ένα πράγμα περιμένουμε πώς και πώς: να δούμε τον αριθμό στη ζυγαριά να πέφτει, μέχρι να φτάσει στο στόχο μας. Όμως, όσες φορές και αν μας τονίσει η διαιτολόγος ότι και το αδυνάτισμα θέλει το χρόνο του, εμείς αρνούμαστε να το αποδεχτούμε. Χρειάζεται πρώτα να ξυπνήσουμε αρκετά πρωινά, να κοιταχτούμε στον καθρέφτη, να ζυγιστούμε (σε καθημερινή βάση μόνο κακό μας κάνει), μέχρι να πούμε την πολυπόθητη φράση: «Έντάξει, θα περιμένω λίγο ακόμα».

Και όταν δε βλέπουμε το αποτέλεσμα στο χρονικό διάστημα που περιμένουμε, απογοητευόμαστε. Όμως, η δίαιτα και η σωστή διατροφή δεν αλλάζει απλά τον αριθμό στα ρούχα μας. Προσφέρει πολλά περισσότερα, αλλάζοντας μας ακόμα και το τρόπο ζωής μας.

 

Σήμερα, λοιπόν, λέω να ρίξουμε μία ματιά στα μικρά εκείνα σημάδια, που φανερώνουν (και τα έχουμε ανάγκη, όταν βρισκόμαστε ένα βήμα πριν εγκαταλείψουμε την προσπάθεια) ότι έχουμε αρχίσει να χάνουμε κιλά και ότι η δίαιτα αποδίδει!

 

– Μερικές δραστηριότητες αρχίζουν να γίνονται πιο εύκολες. Θυμάσαι που πριν από περίπου ένα μήνα, ανέβαινες τις σκάλες και κουραζόσουν πριν φτάσεις στο τελευταίο σκαλοπάτι; Τότε που προτιμούσες να πάρεις το λεωφορείο, αντί να περπατήσεις; Μήπως όλα αυτά τώρα έχουν αλλάξει και αυτές οι διαδικασίες σου φαίνονται παιχνιδάκι; Τότε, ναι, έχεις αρχίσει να αδυνατίζεις.

– Έχεις περισσότερη ενέργεια. Ναι, εξηγείται και επιστημονικά: Όπως αναφέρουν οι διατροφολόγοι, όταν αισθάνεσαι ότι μπορείς να κάνεις τα πάντα (ή απλά περισσότερες δραστηριότητες, χωρίς να κουράζεσαι), αυτό σημαίνει ένα πράγμα: τα επίπεδα ζάχαρης στο αίμα έχουν σταθεροποιηθεί. Το τελευταίο, μπορείς να το πετύχεις μόνο μέσω της ισορροπημένης διατροφής.

– Η αντοχή σου βελτιώνεται. Χωρίς καν να το καταλάβεις, έχεις ήδη ολοκληρώσει το καθημερινό σου τρέξιμο. Και σαν να μην έφθανε αυτό, θέλεις να συνεχίσεις και περισσότερη ώρα.

– Είσαι χαρούμενη. Ναι, η χαρά μπορεί να έρθει από τη διατροφή μας. Πρόσθεσε θαλασσινά, αυγά, ξηρούς καρπούς και αφεψήματα στη διατροφή σου και άσε το αίσθημα χαράς να πηγάζει πραγματικά από μέσα σου.

– Δε θες τόσο συχνά γλυκό. Κάτι άλλαξε μέσα σου. Από εκεί που δεν μπορούσες να απολαύσεις το αλμυρό σου γεύμα, χωρίς ένα γλυκάκι μετά, παρατηρείς ότι ο οργανισμός σου το ζητά πιο σπάνια. Σε σημείο, που απορείς. Υπάρχει εξήγηση: Όσο οι τροφές στο μενού σου δεν περιέχουν ίχνος ζάχαρης, τόσο ο οργανισμός σου παύει να τη ζητά.

– Το μυαλό σου γίνεται πιο κοφτερό. Οι ελεύθερες ρίζες (οι ουσίες, δηλαδή, που εμποδίζουν τη σωστή λειτουργία των κυττάρων) αποβάλλονται από το σώμα σου και ο εγκέφαλος σου λειτουργεί καλύτερα.

– Κοιμάσαι καλύτερα. Αν θες να καταλάβεις ότι η διατροφή που ακολουθείς είναι σωστή, τσέκαρε την ποιότητα του ύπνου σου. Όταν τα επίπεδα ζάχαρης στο αίμα και η κορτιζόλη φθάνουν στο φυσιολογικό όριο, ο ύπνος σου αποκτά ποιότητα και σε ξεκουράζει.

– Λάμπεις. Έχεις ακούσει ότι η ομορφιά πηγάζει από μέσα μας; Η υγιεινή διατροφή, η σωστή και τακτική ενυδάτωση και η αποφυγή των περιττών λιπαρών κάνει το δέρμα σου να φαίνεται (και να είναι) πιο υγιές και λαμπερό από ποτέ.

 

 

READ more